اقدامات خالصانه مردم اصفهان در خوزستان مانند نگینی روشن و درخشان است

امام جمعه اصفهان گفت: تلاش ها و اقدامات خالصانه مردم اصفهان در خوزستان مانند نگینی روشن و درخشان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش ها و اقدامات خالصانه مردم اصفهان در خوزستان مانند نگینی روشن و درخشان است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند؛ «مردم استان اصفهان سخاوتمند و بخشنده هستند»، اصفهانی ها ممکن است برای خودشان کم بگذارند، اما برای مردم و در راه خدا خرج می کنند.

امام جمعه اصفهان گفت: مردم اصفهان نه تنها در راهپیمایی و تظاهرات، بلکه درزمینه هزینه و خرج کردن اموالشان برای رفع بحران و کمک به سیل زدگان نمونه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم این خطه ولخرجی نمی کنند، اما در مواقع لزوم برای خدا و دیگر هموطنان خود جان هم می دهند. اساساً ملت ایران با برگزاری این گونه مراسم، راهپیمایی ها و شهادت ها بوده که همواره به پیشرفت و پیروزی دست یافته اند و دشمن را شکست دادند.

طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: حضور در راهپیمایی‌های حمایت از انقلاب به قلب انسان نور می دهد، جوانهای نسل امروز که امام (ره) و انقلاب را ندیدند بهتر از مردم دوران انقلاب از این نظام و ارزش های آن دفاع می کنند و در مواقع لزوم با دفاع از حرم و ولایت جان خود را نیز فدا می کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.