فرماندار دهلران:

روستاهای مرزی دهلران از فروش فرآورده نفتی برخوردار شده اند

فرماندار دهلران گفت: مردم ساکن در روستاهای با فاصله 20 کیلومتر از مرز از مزایای سهم فروش فرآورده های نفتی بهره مند می شوند.

روستاهای مرزی دهلران از فروش فرآورده نفتی برخوردار شده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مجید عسگری فرماندار دهلران گفت: مردم ساکن در روستاهای با شعاع 20 کیلومترمرز از سهم فروش فرآورده های نفتی بهره مند و مبالغ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

وی با اشاره به 35 روستای شهرستان که از این طرح بهره مند می شوند افزود: بیش از 2 هزار نفر جمعیت در این روستاها سکونت دارند.
عسگری  اظهار کرد: این طرح با هدف جلوگیری از مهاجرت و پایداری جمعیت روستایی،جلوگیری از قاچاق سوخت و درآمد زایی و تقویت معیشت مردم اجرا می شود.
وی  ادامه داد:امروز در دور ترین روستاها شاهد خدمات و اقدامات هستیم و دولت توجه به ظرفیت های روستاها را به جد دنبال می کند البته نیاز است مردم در این زمینه برای شکوفایی ظرفیت های بالقوه به بالفعل همکاری کنند.

 فرماندار دهلران  مردم را عامل توسعه دانست و گفت: مردم باید از این ظرفیت ها حداکثر بهره وری داشته باشند و با بکارگیری منابع و ظرفیت ها تولید ثروت کنند.
وی با حمایت از طرح های تعاونی در راستای اشتغال گفت:دولت از این طرح ها در جهت اشتغال حمایت می کند.

انتهای پیام/با

سهم فروش فرآورده های نفتی در روستاهای دهلران

برچسب ها: نفت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.