خسارت سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله نفت شمال

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله نفت شمال ۱۵۰میلیاردی رالب خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ارسلان رحیمی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله ۱۰ اینچ شاهرود- علی آباد، ۸ اینچ علی آباد، گرگان، گنبد، ۳۲ اینچ نفت خام نکا، ساری، ری و ۱۲ اینچ ری، ساری ۱۵۰ میلیارد ريال خسارت وارد کرد.

وی بیشترین خسارت را در تقاطع با رودخانه‌های تلار در سوادکوه، تجن در ساری و زرین‎گل در علی‎آباد اعلام کرد و افزود: جریان شدید سیلاب و شیب زیاد در این مناطق موجب آب شستگی شدید در خطوط لوله منطقه شد، اما با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی همکاران به ویژه کارکنان واحد‌های تعمیرات خط، ترابری، حفاظت از خوردگی و نگهداری ساختمان فرآیند انتقال مواد نفتی برای رفاه حال مردم همچنان در حال انجام است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: همزمان با تحویل سال نو، همکاران ما در منطقه شمال مشغول ایمن سازی خطوط لوله در تقاطع با رودخانه‌های زرین گل، تجن و تلار بودند و این تلاش با گذشت حدود یک ماه تا رفع کامل تهدیدات سیلاب همچنان ادامه دارد.

رحیمی افزود: پیش بینی می‌شود در صورت تامین بودجه لازم، ترمیم این خرابی‌ها تا نیمه اول امسال به پایان برسد.

انتهای پیام/آ



خسارت میلیاردی سیل به خطوط لوله نفت شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار