حرکات عجیب مردی پای دیوار ندبه تعجب یهودی‌ها را هم برانگیخت! +فیلم

حضور مردی رنگین پوست با هویتی نامشخص پای دیوار ندبه خبرساز شد.

حرکات عجیب مرد جوان پای دیوار ندبه تعجب صهیونیست‌ها را هم برانگیخت! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی تازه منتشر شده از مردی رنگین پوست پای دیوار ندبه خبرساز شد. این مرد ناشناس که درحال اجرای مراسم مذهبی به سبک خاص خویش است حرکات عجیبی از خود نشان می‌دهد. جالب‌تر اینکه شخص یهودی که کنار او ایستاده است، نیز از حرکات این مرد متعجب شده و یکی دیگر نیز به صورت پنهانی در حال فیلم گرفتن از مرد رنگین پوست است.


بیشتر بخوانید: حرکات عجیب یهودیان در مراسم مذهبی کنار دیوار ندبه +فیلم


گفتنی است مدتی قبل نیز ویدئویی از حرکات عجیب خود یهودی‌ها پای این دیوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌ کاربران را در پی داشت. در ادامه مراسم مذهبی غیرمعمول این مرد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
بسم رب الشهدا و الصدیقین : ندبه دعای است که مسلمانان در غیبت حضرت امام زمان عج میخوانده اند و می خوانند برای تعجیل در ظهور ایشان پس با این مدرک مستند صهیونیستها باید بیشتر پی ببرند که این مکان مقدس کلا متعلق به مسلمانان است و از آنجا که رسول الله ص از آن مکان به معراج الهی سیر و صعود ملکوتی کرده اند صهیونیستها غاصب باید بدانند که این مکانهای مقدس در فلسطین و قدس شریف هیچ دخلی و ربطی به یهودیان صهیونیستی غاصب دزد و کلاه بردار و دروغگویان بی دین و آیین لامذهب سفاکان تروریست کودک کشان و مظلوم کشان و نژادپرستان فاسد و فاسق بیرحمان شکنجه گر و ظالمان و ستمگران فراعنه صهیونیستی لامذهب و اربابان غاصب آمریکایی و اروپایشان ندارد . انشاءالله امت مستضعفین متحد و یکپارچه و هماهنگ و قدرتمند و مقتدر اسلام ناب محمدی ص هر دو قبله قدس شریف و مکه مکرمه را از غصب غاصبگران آمریکایی صهیونیستی اروپایی آل سعودی سقوطی با عزت و پیروزیهای پی در پی با سرافرازی و اقتدار آزادشان خواهند کرد به زودی زود و اتحادیه با عظمت و با شکوه و پیشرفته جهان اسلام ناب محمدی ص با کیفیت و کمیت تمامی کشورهای اسلامی تشکیل خواهد شد . وسلام و صلوات التماس دعا از امت حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
خداوند لعنت بکنه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل که واقعا یک غده سرطانی برای تمام کره زمین می مونه . .
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۳:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب!
آخرین اخبار