لبنان: تل آویو فرودگاهمان را بزند، فرودگاهش را می‌زنیم

وزیر دفاع لبنان در بازدید از مناطق جنوبی این کشور اعلام کرد اگر تل آویو فرودگاه‌ها یا تأسیسات کشورش را مورد حمله قرار دهد، فرودگاه‌ها و تاسیسات آن هدف حمله قرار می‌گیرند.

لبنان: تلآویو فرودگاه‌مان را بزند، فرودگاهش را می‌زنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان اعلام کرد در صورتی که رژیم صهیونیستی فرودگاه‌ها یا تأسیسات لبنان را هدف قرار دهد با واکنش متقابل بیروت روبرو خواهد شد.

وزیر دفاع لبنان هشدار داد نیروی هوایی این کشور در صورت بروز درگیری با رژیم صهیونیستی، فرودگاه بن گوریون این رژیم را هدف حمله قرار خواهد داد.

الیاس بوصعب در سفر به مناطق جنوبی لبنان اعلام کرد بیروت به طور متقابل به اقدامات تل‌آویو واکنش نشان خواهد داد.

بنا به گزارش پایگاه المنار این مقام لبنانی گفت: اگر اسرائیل فرودگاه ما را بمباران کند، ما هم فرودگاه آنرا بمباران خواهیم کرد؛ اگر (رژیم صهیونیستی) به تاسیسات نفتی ما حمله کند، ما به تاسیسات نفتی آن حمله می‌کنیم.

پایگاه خبری المنار گزارش داد: وزیر دفاع لبنان روز گذشته با ژوزف عون، فرمانده ارتش و مقامات بلندپایه ارتش این کشور دیدار داشته و در جریان اوضاع در منطقه قرار گرفته است.

همچنین وزیر دفاع لبنان به همراه فرمانده ارتش این کشور از مقر یونیفل، مقر ویژه نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب این کشور و در مرز مشترک با فلسطین اشغالی بازدید کرد.

الیاس صعب پیشتر احتمال هرگونه جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی را بعید دانست و افزود: ارتش این کشور بازدارنده‌های کافی برای جلوگیری از درگیری مسلحانه با تل آویو را اعمال کرده است.

در زمان جنگ سال ۲۰۰۶ میان تل آویو و بیروت، رژیم صهیونیستی زیرساخت‌های شهری این کشور از جمله فرودگاه بین المللی رفیق حریری، بزرگراه‌های لبنان و نیروگاه جیه در این کشور را هدف حملات خود قرار داد که به نشت هزاران تن نفت به دریای مدیترانه منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار