برگزاری همایش فیزیک دانش‌آموزی در فارس

سرگروه دبیران فیزیک استان فارس گفت: نخستین همایش فیزیک دانش‌آموزی استان فارس همزمان با هفته معلم، در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا علی اکبری سرگروه دبیران فیزیک و دبیر اجرایی همایش فیزیک دانش آموزی استان فارس بیان کرد: ۹۰ دانش آموز منتخب استان فارس در نخستین همایش فیزیک دانش آموزی استان، دستاوردهایشان را در زمینه درس فیزیک ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با اعلام فراخوان این همایش در سطح استان، بیش از ۹۰۰ دانش آموز آثار خود را که شامل فیلم، مقاله، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست ساخته‌های فیزیکی است را به دبیرخانه همایش ارسال کردند.

علی اکبری با بیان اینکه از مجموع آثار دریافتی ۹۰ اثر منتخب شده است، افزود: آثار منتخب در قالب سخنرانی علمی، نمایشگاه دست ساخته‌ها و اکران فیلم و انجام آزمایش، ارائه و در حاشیه این همایش مسابقه علمی نیز برگزار می‌شود.

سرگروه دبیران فیزیک و دبیر اجرایی همایش فیزیک دانش آموزی استان فارس تصریح کرد: این همایش با همکاری انجمن معلمان فیزیک و گروه آموزشی فیزیک فارس و پژوهشسرای دانش آموزی رازی شیراز ۱۳ اردیبهشت ماه امسال در مجتمع آموزشی غیردولتی علم و زندگی شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی همایش فیزیک دانش‌آموزی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار