جشن خرید خانه نو بر پشت بام حادثه ساز شد! +تصاویر

مرد چینی هرگز تصور نمی‌کرد که جشن او بر بالای پشت‌بام خانه‌اش ضرر ده‌ها هزار دلاری را برای او به همراه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد چینی که جشن او بر پشت‌بام خانه‌اش موجب کشته شدن هزاران خرگوش همسایه‌اش شده بود مجبور به پرداخت ده‌ها هزار دلار غرامت شد. این تراژدی در اویل سال ۲۰۱۸ و زمانی رخ داد که "سیا نان" تصمیم گرفت برای خرید خانه جدیدش در شهر "شوژو" واقع در استان جیانگسو جشن باشکوهی برپا کند.

این مرد به همراه چند کارگر ده‌ها ترقه را در بالای پشت بام به مدت ۳ تا ۴ دقیقه منفجر کردند. سیا نان هرگز تصور نمی‌کرد که صدای مهیب ترقه‌ها می‌تواند موجب کشته شدن خرگوش‌های همسایه‌اش شود. صدای مهیب ترقه‌ها منجر شد بیش از ۱۰۰۰۰ خرگوش همسایه او دچار مرگ شود.

جشنی که جان خرگوش های همسایه را گرفت! + تصاویر

ژانگ، همسایه سیانان هنگامی که صبح به محل نگهداری خرگوش‌ها مراجعه کرد با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شد. تمام خرگوش‌های این مرد که شامل ۱۰۰۰۰ بچه خرگوش و ۱۵۷۳ خرگوش بزرگسال بود، جان خود را از دست داده بودند. ژانگ از همسایه خود طلب غرامت کرد، اما هنگامی که با مخالفت او مواجه شد شکایتی را به دادگاه ارائه کرد. دادگاه نیز پس از بررسی شکایت ژانگ رأی خود را صادر کرد و سیانان را به پرداخت ۴۴۰۰۰۰ یوان چین (۶۵۵۰۰ دلار) محکوم کرد. او تنها ۱۰ روز فرصت دارد تا غرامت همسایه‌اش را پرداخت کند.

جشنی که جان خرگوش های همسایه را گرفت! + تصاویر

سیانان که از این حادثه و رأی دادگاه شوکه شده بود پس از اعلام رای دادگاه گفت: "می‌دانستم خرگوش‌ها به راحتی دچار ترس و وحشت می‌شوند، اما نمی‌دانستم که ترقه بازی موجب مرگ آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

ترقه بازی مرد چینی، مرگ خرگوش های همسایه اش را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.