هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران؛

پدیده - استقلال؛ یقه گیری به سود پرسپولیس، به نفع مشهد/ دعوای نفتی به خوزستان رسید

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، شنبه با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد.

استقلالی‌ها رو در روی یک پرسپولیسی/ تقابل جنوبی‌ها برای فرار از سقوطبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، (شنبه) ۲ دیدار برگزار می‌شود که در حساسترین دیدار استقلال تهران میهمان پدیده شهر خودرو در مشهد است. این مسابقه از ساعت ۲۰۱:۱۵ فردا برگزار می‌شود.

پدیده شهر خودرو - استقلال تهران

شاگردان یحیی گل محمدی که لیگ برتر را خیلی خوب آغاز کردند و ادامه دادند، اما در نیم فصل دوم با افت مواجه شدند تا هم اکنون با کسب ۴۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشته باشد. این تیم شانس کمی برای قهرمانی در لیگ هجدهم دارد، اما امیدوارست با کسب پیروزی رو در روی استقلال تهران و همچنین بازی‌های آینده مقابل سایپا تهران در ورزشگاه شهدای شهرقدس، سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام رضا (ع) و ماشین سازی تبریز در بنیان دیزل سهمیه آسیا را کسب کند.

این تیم هفته گذشته مقابل رو در روی نساجی مازندران شکست خورد، اما آخرین پیروزی این تیم رو در روی نفت مسجد سلیمان بود که با گل‌های مسعود ریگی  و دبل امین قاسمی نژاد بدست آمد. این تیم در ۲۶ بازی گذشته موفق به کسب  ۱۳ برد و ۷ تساوی شد و تنها ۶ گل را دریافت کرد که آمار خوبی محسوب می‌شود. پدیده با تنها ۱۴ گل خورده، بهترین خط دفاعی را پس از استقلال و پرسپولیس برعهده دارد، اما خط حمله این تیم آمار خوبی ندارد.

پدیده ای‌ها برای این دیدار محرومی ندارند و می‌توانند با تمامی بازیکنان رو در روی استقلال بازی کنند. همچنین ستاره‌های این فصل نماینده مشهد امین قاسمی نژاد و محمد قاسمی نژاد هستند که با ۹ گل زده و ۶ پاس گل، آقای گل و پاس گل تیم شان هستند.

از سویی دیگر استقلال تهران پس از شکست در دربی ۸۹ مقابل پرسپولیس تهران امید خود را برای کسب قهرمانی از دست داد، اما درخشش مقابل سپاهان اصفهان، ماشین سازی تبریز و الهلال عربستان، امید هواداران این تیم را برای کسب قهرمانی بیشتر کرد تا امیدوار باشند با شکست پدیده شهر خودرو، استقلال خوزستان و ... و همچنین توقف پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ هجدهم برسند.

آبی پوشان در ۲ هفته گذشته رو در روی ماشین سازی و سپاهان به برد دست یافتند، اما در هفته بیست و چهارم رو در روی سایپا به تساوی صفر بر صفر رسیدند.   این تیم با هدایت وینفرد شفر در ۲۶ بازی لیگ هجدهم ۱۴ برد و ۸ مساوی کسب کرد و متحمل یک باخت شد، اما بیشترین گل زده را دارد و بعد از سپاهان و تراکتورسازی بالاتر از پرسپولیس است.  

آبی پوشان برای این دیدار امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین رضا آذری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و الهیار صیادمنش مصدوم هستند و بازی نخواهند کرد.  

تقابل رفت این دو تیم با تساوی صفر بر صفر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید و آبی پوشان در صدد پیروزی در مشهد هستند. شاگردان مرد آلمانی باید در ۴ بازی آینده پایانی لیگ هجدهم با پدیده، استقلال خوزستان، ماشین سازی و پارس جنوبی جم دیدار کنند.  

تیم داوری این مسابقه:

داور وسط:کوپال ناظمی

کمک ها: بابک داوری و فرهاد مروجی

داور چهارم: محمدحسین ترابیان

صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان

در دیگر بازی فردا (شنبه)، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان با یکدیگر تقابل می‌کنند. با تساوی استقلال خوزستان رو در روی نساجی مازندران، این تیم به احتمال زیاد به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد و نفت مسجد سلیمان و  سپیدرود رشت تلاش می‌کنند تا با کسب بیشترین امتیاز از منطقه سقوط فرار کنند. آبادانی‌ها هفته گذشته نتیجه فوق العاده‌ای کسب کردند و فولاد خوزستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند که ستاره آن‌ها جاناتان بالوتلی بود که ۳ گل به ثمر رساند.  

صنعت نفت آبادان با هدایت سرجیو پرتغالی و کسب ۲۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در لیگ خواهد ماند. این تیم در ۲۶ بازی گذشته تنها ۴ برد کسب کرد و در ۱۵ بازی به تساوی رسید که سبب شد تا رکورد کسب مساوی در لیگ هجدهم لقب بگیرد.  

سرجیو علاقه زیادی به بازیکنان جوان دارد و حسین ساکی و رضا جبیره بازیکنان تیم ملی امید هستند که در ترکیب این تیم به صورت ثابت بازی می‌کنند. آخرین باخت آبادانی‌ها به هفته بیست و چهارم بازمی گردد که مغلوب تراکتورسازی شدند، اما خیلی خوب بازی کردند و فرصت گلزنی داشتند که این اتفاق رخ نداد، اما در ۲ هفته بعد مقابل پارس جنوبی و فولاد به پیروزی رسیدند تا حضور خود تا در لیگ نوزدهم را قطعی کنند.  

این تیم برای بازی با نفت مسجد سلیمان محرومی ندارد.

از سویی دیگر شاگردان فیروز کریمی که هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به تساوی صفر بر صفر رسیدند، رقابت سختی با سپیدرود برای بقا دارند و در چهار هفته پایانی لیگ باید به مصاف صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان بروند. آخرین پیروزی این تیم به نیم فصل نخست بازمی گردد و زردپوشان تاکنون در نیم فصل دوم موفق به پیروزی نشدند.

این تیم برای دیدار با صنعت نفت آبادان محرومی نخواهد داشت و تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است.

تیم داوری این مسابقه:

داور وسط: رضا عادل

کمک ها: رضا سخندان و یعقوب سخندان

داور چهارم: سیدمهدی مرجان زاده


بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها به تهران رسیدند

غایبان استقلال مقابل پدیده مشخص شدند

زمان برگزاری دو بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تغییر کرد


انتهای پیام/

پیش بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
استقلال قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
جوک سال هم درآمد . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
زمین و زمان به نفع پرسپولیس!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
شانستق لال و ششتق لال شکی نیست جلو پدیده پرسپولیس می بازد که منصوریان خراب کننده ششتق لال دیگه هیچوقت کت آبی نپوشد.
آخرین اخبار