خیانت زن صیغه ای، گنده لات محل را سکته داد

زن جوان که هنگام استعمال موادمخدر در کنار چهار مرد غریبه دستگیر شده بود، سرگذشت دردناک خودرا برای مددکار اجتماعی تعریف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زن ۲۲ساله‌ای که هنگام استعمال موادمخدر در کنار چهار مرد غریبه در یک ویلای شخصی دستگیر شده بود، سرگذشت دردناک خودرا برای مشاور و مددکار اجتماعی فرماندهی انتظامی طرقبه- شاندیز تعریف کرد.


بیشتر بخوانید؛ مرد ۳۱ ساله در استخر آب غرق شد


 وی گفت: در سال آخر دبیرستان تحصیل می‌کردم که عاشق گنده لات محل شدم. او که به «قدیر لات» معروف بود هر روز مقابل مدرسه ام می‌ایستاد و به همین دلیل کسی جرات نمی‌کرد برایم ایجاد مزاحمت کند. من هم که فرزند طلاق و تشنه محبت بودم خیلی زود عاشق هیبت و اقتدار مردانه او شدم و در ماجرای عشقی خیابانی و با وجود مخالفت اطرافیانم خیلی زود به عقد «قدیر» درآمدم، ولی چون جا و مکانی برای زندگی نداشتیم او مرا به باغ یکی از بستگانش برد و مجبور شدیم با تعمیرات حاشیه‌ای در آن زندگی کنیم.

با وجود این من عاشق او بودم و حتی لباس‌های کهنه خواهرش را می‌پوشیدم تا این که در همان ماه اول ازدواج باردار شدم، اما هنوز یک ماه بیشتر از ازدواجمان سپری نشده بود که همسرم مقابلم ایستاد و گفت: فقط به خاطر کل کل با دوست دختر قبلی ام که می‌گفت تو دختر خوشگلی هستی و به ارتباط خیابانی فکر نمی‌کنی! با تو دوست شدم تا به او ثابت کنم که من هر چیزی را بخواهم به دست می‌آورم!

آن روز با این جملات قدیر خیلی دلم شکست، اما باز هم نمی‌توانستم از او دل بکنم. خلاصه، درست زمانی که پسرم به دنیا آمد، قدیر مرا طلاق داد و با همان دوست دختر قبلی اش ازدواج کرد. با وجود این من فقط به او می‌اندیشیدم و به همین دلیل ازدواج نکردم تا این که مدتی بعد قدیر لات به خاطر شرارت هایش روانه زندان شد و من از این موضوع اطلاعی نداشتم، اما چند ماه بعد، روزی زنگ تلفنم به صدا در آمد و من در حالی که خشکم زده بود صدای قدیر را از آن سوی خط شنیدم که با بغض و گریه گفت: «من در حق تو خیلی بدی کردم. تو زن باوفایی بودی، اما همسر فعلی ام به من خیانت کرده است. زمانی که در زندان بودم تصویر زننده‌ای از او را در شبکه‌های اجتماعی و کنار یکی از دوستان صمیمی خودم دیدم که با یکدیگر ارتباط زشتی داشتند و حالا که قصد خودکشی دارم، در آخرین لحظات زندگی ام از تو می‌خواهم که مرا ببخشی!»

آن روز با شنیدن این جملات، زبانم بند آمده بود، وحشت زده به او گفتم حاضرم در خانه تو و همسرت کلفتی کنم، ولی در کنار تو باشم، اما او گوشی تلفن را قطع کرد و من روز بعد فهمیدم که قدیر خودکشی کرده است و دیگر در این دنیا نیست. به همین دلیل دچار افسردگی شدید شدم و به پیشنهاد دوستانم برای رهایی از این شرایط به سراغ موادمخدر رفتم. مدتی بعد و در حالی که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شده بودم، خواهران قدیر حضانت فرزندم را از من گرفتند و من دوباره در حسرت دیدن فرزندم دچار افسردگی‌های شدیدتری شدم. این گونه بود که برای تامین هزینه‌های موادمخدر به هر جایی سر می‌زدم تا این که در آن باغ ویلا دستگیر شدم.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام ناشناسی که میگی اینافرزندان شیطانندبرچه اساسی این حرفومیزنی؟؟؟؟این آدماگرفتاراعتیادندلطف کن به جای این صحبتهای مخرب برای سلامتیشون دعاکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینها همه از یک قماشند بچه های طلاق همان بچه های مواد مخدرند و قلیان و... فرزندان شیطان عاقبتی جز این ندارند اگر دنیا و آخرت و عشق واقعی و زندگی می خواهی در خدا بجوی امروز که نزدیک ماه مبارک است توبه کن و به رب مهربانت سلام کن و آدم شو داخل بهشت او شو و پاک و انسانی زندگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تو دیگه چی میگی، چرا هرجایی میریم یک آدم بیخودی مثل تو که نه دین داری نه... حرف میزنی. اعدام برای قصاصه نه برای یک آدم شکست خورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
دختري كه عاشق اين ارازل و اوباش بي سواد بشه هر بلايي سرش بياد كمشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیچاره این زن، اما گنده لات چوب ناجوانمردی خودش خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام خدمت دوستان عزیز
خداوند ما رو عاقبت بخیر قرار دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
انسان تدریجی گرفتار میشه - اگه پیشگیری نکنه - شاید برای هرکدام از ما پیش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
الله اکبر
خدایا به همه بندگانت کمک کن
پناه بر خدا از سرنوشت های بد و شوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا عاقبت همه را بخیر کند.
France
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بعضی سرنوشتها و سرگذشت افراد خیلی دردناکه
خدا کمکش کنه
Germany
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
استغفرالله
آخرین اخبار