برگزاری نمایشگاه ضیافت در همدان

نوزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و محصولات وابسته ویژه ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه ضیافت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تعداد ۱۲۰ واحد شرکت کننده از استان‌های همدان، اصفهان، یزد، کرمان، قزوین، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، کردستان، کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه کالا می‌پردازند.

محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد شامل لبنیات، انواع برنج، گوشت، مرغ، انواع روغن‌های خوراکی و همچنین سوغات استان‌های گوناگون است.

با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده و هر کدام سعی کرده اند که بهترین و با کیفیت‌ترین محصول خود را ارائه کنند.

این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۵۰۰۰ مترمربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت برپا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه ضیافت در همدان برگزار می‌شود

برچسب ها: نمایشگاه ، سوغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار