۴۳۲ میلیون تومان مردم سیستان و بلوچستان به سیلزدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار و خیر این استان بیش از ۴۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به هموطنان گرفتار در سیلاب کردند.

۴۳۲ میلیون تومان مردم سیستان و بلوچستان به سیلزدگان کمک کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،مهدی عبادی  اظهار داشت: ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی از روز‌های آغازین سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های کشور در سیستان و بلوچستان تشکیل و کمک‌های مردمی به صورت کالا و وجه نقد دریافت و به هموطنان سیل زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۶ کامیون شامل آب معدنی، کنسروجات، کفش و لباس نو تا کنون به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی کالا‌های ارسالی به مناطق گرفتار سیل حداقل چهار ماه تاریخ مصرف داشته و هنوز هم نیاز در این مناطق بسیار است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد و هلال احمر دو مرجع جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل زده گان و آسیب دیده گان هستند.
عبادی گفت: کمک‌های مردمی در سیستان و بلوچستان پس از تجمیع و هماهنگی با استان مرجع به سرعت و بدون اتلاف وقت ارسال می‌شود.

وی افزود: نیکوکاران سیستان و بلوچستان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷*یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام (ره) این استان به هموطنان آسیب‌دیده کمک کنند.

انتهای پیام/گ

کمک به سیل زدگان مردم سیستان و بلوچستان

برچسب ها: سیل زدگان ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار