گوهرانه/۶

اوج بی حیایی را دشمن در شبکه‌های غربی به ما عرضه می‌کنند/ ترویج ازدواج آسان برعهده دولت است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: بدحجابی ریشه در بی‌حیایی و رشد خصلت‌های حیوانی دارد که باعث از بین رفتن رفتار‌های انسانی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دفاع از فرهنگ ایرانی-اسلامی و حجاب اسلامی دربرابر هجمه های غرب اظهار کرد: اگر جامعه ای حیا در آن از بین رفت تمام صفات انسانی دیگر را هم تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و آن جامعه به سمت سستی و زوال پیش می‌رود و آن جامعه انسانی تبدیل به یک جامعه حیوانی می‌شود.وقتی حیا در یک جامعه از بین برود، آن کشور به یک اجتماعی حیوانی تبدیل می‌شود، درست مانند جوامع غربی که بدون هیچ حدومرزی خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند یا به راحتی به دیگران حتی به دیگر کشورها نیز تجاوز می‌کنند.

اوج بی حیایی را در شبکه های غربی به ما عرضه می کنند/ ازدواج آسان برعهده دولت است/

وی درادامه با بیان اینکه جامعه انسانی جای خود را در جوامع غربی به اجتماع حیوانی داده است، گفت: وقتی ارتش آمریکا وارد عراق شد، دیدید که آن‌ها هیچ‌گونه مسائل انسانی را رعایت نکردند و نتیجه‌اش شد زندانیان زندان گوانتانامو که خودشان هم (آمریکایی‌ها) به آن اذعان دارند یا قتل‌هایی که در مدارس و دانشگاه‌هایشان رخ می‌دهد و در بخش‌های خبریشان آن را اعلام می‌کنند. این نوع رفتارها همه ریشه در بی‌حیایی و رشد خصلت‌های حیوانی دارد و باعث از بین رفتن رفتارهای انسانی می شود. 


بیشتر بخوانید: آفت‌های بی‌حجابی در جامعه/ امنیت و حجاب چه ارتباطی با هم دارند؟ 


رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید براین موضوع که رشد بی‌حیایی در جامعه بیشتر از مردان به روی زنان تاثیرگذار است، تصریح کرد: نقطه ضربه خوردن به مسئله حیا از عریان سازی درون جامعه در بین مردان و  زنان شروع می‌شود منتهی بی حیایی و عادی شدن بی اخلاقی در رفع حجاب از خانم ها تاثیر بیشتری نسبت به آقایان دارد که این از نظر روانشناسی و جامعه شناختی هم ثابت شده است. خداوند متعال زینت را در زن خلق کرده، پس هرچه به پوشش و حجاب آسیب وارد شود، مسئله حیا لطمه می‌بیند و این باعث فروپاشی آرام آرام جامعه می‌شود. بی‌حیایی در جامعه شاید خودش را در سال‌های ابتدایی نشان ندهد اما رفته رفته در یک فرآیند جامعه را به سمت زوال می‌کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: امروز جوامع اروپایی در حال زوال هستند، امروز با همه جمعیتی که دارند آرام آرام محدوده استعمارگری‌هایشان کوتاه شده است، به دلیل اینکه درون خودشان بی‌حیایی فراگیر شده و درست نمی‌توانند پای اهداف خودشان بایستند و تبدیل به یک آدم آهنی  می‌شوند و زمانی شلیک می‌کنند که از طرف مقابل خود هیچ قدرتی را پیدا نمی‌کنند.

اوج بی حیایی را در شبکه های غربی به ما عرضه می کنند/ ازدواج آسان برعهده دولت است/

وی با بیان اینکه بی‌حجابی مقدمه بی حیایی یک جامعه است، درباره راهکارهای جلوگیری از این آفت اجتماعی و درمان آن بیان کرد: ما در یک مبارزه سنگینی برای احقاق حق خودمان در برابر سلطه گران بودیم که آنها سالیان دراز حقوق ما را برای خود تصاحب کردند، البته این روند را از زمانی به بعد به سمت استعمار نو بردند، اما شکست خوردند، بنابراین به این سمت رفتند که از درون ما را با ابزارهایی چون ماهواره و فضای مجازی از بین ببرند و اوج بی‌حیایی را در این محیط ها به ما عرضه کردند. مقابله با این فضا از چند راه میسر است که ابتدایی‌ترین آن آسان کردن ازدواج جوانان است که باید از طریق  اقتصاد کشور درست شود و این موضوع برعهده دولت است.


بیشتر بخوانید: آیا می‌توان به خانه‌ای رفت که در آن سگ نگه داری می‌شود؟ + فیلم 


حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان یادآور شد: همچنین سبک ما باید به سمت زندگی ایرانی-اسلامی رود و از تجملات دوری کنیم و اطلاعات خود را دربرابر ابزارهای بدحجابی افزایش دهیم و نقاطی که دشمنان در جامعه ما به روی آن تمرکز کردند را شناسایی کنیم و به جای آن ترویج فرهنگ الهی را پیشه کنیم، البته که باید گروه‌های فرهنگی در این زمینه کار کند، به هر طریق آرام آرام چادر که حجاب برتر بود دیگر در فیلم های ما دیده نمی‌شود و پوشش زنان ما در قاب تصویر مانتو و روسری شده است، ما به مانتو و روسری هجوم نمی‌آوریم، اما آثار فرهنگی و هنری ما می‌تواند مسیری برای ترویج فرهنگ حجاب برتر باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار