فحاشی کار دست پسر جوان داد/ قتل با ۲۱ ضربه چاقو

پسری که در جریان درگیری با یک جوان او را با ۲۱ ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۱ بهمن سال ۹۶ با پیدا شدن جسد یک راننده در پشت فرمان خودرویش در خیابان آزادی تهران مأموران کلانتری دریافتند که مقتول به‌ نام سعید دقایقی پیش از قتل با فردی به‌ نام حامد ۳۰ ساله درگیر بوده است.

حامد به اتهام قتل دستگیر شد و در بازجویی اتهام قتل را پذیرفت و در دادگاه وکیل خانواده مقتول خواستار قصاص او شد، اما متهم صبح دیروز وقتی در برابر قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ایستاد، اتهام قتل را انکار کرد و فقط اتهام شرب خمر را پذیرفت.

حامد در شرح ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: روز حادثه من از سوپرمارکت محله تازه بیرون آمده بودم که سعید (مقتول) را دیدم با او احوالپرسی کردم، اما سعید ضمن فحاشی با من دست به یقه شد و با چاقو سراغم آمد. حتی مردم هم نمی‌توانستند او را کنترل کنند، وقتی از مردم خواستم که با پلیس تماس بگیرند سعید سوار خودرویش شد تا فرار کند، من هم به طرف خودرواش دویدم و چاقویی که داشتم را به طرفش پرتاب کردم، من فقط چاقو را پرتاب کردم و از بقیه ماجرا خبر ندارم که چه اتفاقی افتاد. اما قاضی به او گفت گزارش پزشکی قانونی حاکی‌است که تو ۲۱ ضربه به کتف سعید وارد کرده‌ای که باعث قتل وی شده است.

بدین ترتیب در حالی که متهم همچنان منکر قتل بود قضات ختم جلسه را اعلام کرده و در پایان محاکمه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
داشتن چاقو = قاتل
آخرین اخبار