توزیع ۲۶۰ میلیونی کمک بلاعوض در بین مددجویان کمیته امداد جرگلان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جرگلان از توزیع ۲۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در بین مددجویان خسارت دیده سیل در این منطقه خبر داد.

توزیع ۲۶۰ میلیونی کمک بلاعوض در بین مددجویان کمیته امداد جرگلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد مهدی عربی رئیس کمیته امداد بخش جرگلان گفت: در سیل اخیر مددجویان کمیته امداد خسارت زیادی دیده اند و منازل برخی نیز تخریب شده است که جهت کمک به آن‌ها مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به حساب سرپرستان واریز می‌شود.

عربی اظهارکرد: این کمک‌ها در قالب کمک‌های ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی است که در سه مرحله به حساب سرپرستان خانواره‌های تحت پوشش واریز می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون دو مرحله از این کمک‌های بلاعوض واریز شده و مرحله سوم برای افراد باقی مانده واریز خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بخش جرگلان گفت: طی فروردین ماه امسال همچنین ۵۰۰ بسته سبد غذایی و پلاستیک بین مددجویان خسارت دیده از سیل توزیع شد.

عربی همچنین از اعلام آمادگی ۵۰ مددجو برای گرفتن تسهیلات و احداث منزل خبر داد و افزود: تاکنون ۵۰ نفر برای گرفتن وام مسکن اقدام کرده اند که شامل کمک بلاعوض بعد از گرفتن تسهیلات نیز خواهند شد.

گفتنی است: بخش جرگلان در حال حاضر یک هزار و ۸۴۰ مددجو دارد که در سیل اخیر هزار نفر از آن‌ها که متحمل خسارت بارندگی و سیل شده اند.

منبع/عصر اترک

انتهای پیام/ط


کمک بلاعوض بین مددجویان جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.