ستاره استقلال خوزستان دیدار با شاگردان مجیدی را از دست داد / پاداش ویژه برای جنوبی‌ها

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف استقلال خوزستان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند. از سویی دیگر تیم‌های استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت هم در رده‌های پایانی قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

شاگردان محمد علوی در استقلال خوزستان تنها ۱۲ امتیازی هستند و این درحالیست که با توجه به حکم فیفا، ۶ امتیاز از این تیم کم شد، اما آن‌ها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتند و کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول هستند. اگر در ۳ هفته پایانی لیگ هجدهم، نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، استقلال خوزستان به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

آبی‌های دیار کارون در ۳ هفته پایانی باید با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، سایپا تهران در ورزشگاه غدیر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان دیدار کنند و اگر نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، قهرمان لیگ پانزدهم سقوط خواهد کرد.

استقلالی‌های خوزستان فردا (سه شنبه) راهی تهران می‌شوند تا با استقلال تهران دیدار کنند. این دیدار چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلالی‌ها برای این دیدار وحید خشتان ستاره تیم شان را در اختیار ندارند، اما دیگر بازیکنان آماده بازی هستند.

اگر در این دیدار استقلال تهران به برد برسد، استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط خواهد کرد و به همین دلیل مسئولان باشگاه جنوبی برای بازیکنان شان در صورت پیروزی رو در روی استقلال پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به جز استقلال خوزستان باید دید از میان نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت کدام تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

دومین شکست متوالی سرخپوشان اینبار در تبریز / جشنواره گل طلایی پوشان مقابل شاگردان قطبی / سه امتیاز شیرین شاگردان آقا معلم در هوای بارانی

استقلال خوزستان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر/ آقا فیروز در اولین گام به یک امتیاز بسنده کرد

استقلالی‌ها در آستانه شکستن رکورد‌های لیگ برتر


انتهای پیام/

استقلال خوزستان به مصاف استقلال تهران می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار