ادعای جفری: وظیفه نیروهای آمریکایی در سوریه مبارزه مداوم با داعش است

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه مدعی شد: گروه تروریستی داعش همچنان توانایی‌های زیادی دارد و وظیفه نیروهای آمریکایی در سوریه مبارزه مداوم با داعش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در مصاحبه با اسکای‌نیوز مدعی شد: گروه تروریستی داعش همچنان توانایی‌های زیادی دارد و این گروه هنوز یک تهدید به شمار می‌آید. وظیفه نیروهای آمریکایی در سوریه مبارزه مداوم با داعش است.

او در ادامه گفت موضوع نیروهای ایرانی در سوریه را به عنوان اولویت نخست با روس‌ها مطرح خواهد کرد.

جفری همچنین از نشست گروه آستانه درباره سوریه انتقاد کرد و مدعی شد که نشست‌های آستانه نمی‌تواند هیچگونه پیشرفت ملموسی را در سطح تشکیل کمیته قانون اساسی ایجاد کند.

 رئیس جمهور آمریکا  در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کرد که تمامی نیروهای آمریکایی از سوریه خارج خواهند شد اما تنها چند هفته بعد اعلام کرد که بخشی از نظامیان آمریکایی همچنان در سوریه باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
هی هی جیمز جفری : کدام وظیفه؟؟ کدام مبارزه؟؟ کدام داعش؟؟ هان؟؟؟؟؟؟ یادت رفته ترامپ در برابر غولهای رسانه ای و دوربین هایشان با ژست سیاسی محکم اعلام کرد که: "داعش را اوباما و هیلاری کلینتون بوجود آوردند و تسلیح کردند و به سوریه و عراق و افغانستان اعزام کردند" یادت رفته که خود ترامپ بعدترها از گاوهای عرب شیرده پول نقد450میلیون دلاری گرفت و سلاحهای پیشرفته فروخت تا عربستان وائتلاف گاوهای شیرده خوراک مورد نیاز "داعش والقاعده به سلاح" را تامین کنند؟؟
و امروزه بر هیچکس در دنیای بین الملل پوشیده نیست که "سنتکام آمریکا" همان داعش و القاعده و جیش الاسلام و احرارالشام و جبهة النصرة و جیش الظلم....هستند؟ شما آمریکائیها یا اصلاً حافظه ندارید و یا بسیار کم حافظه هستید قبل از حرف زدن و نطق کردن کمی مطالعه و تحقیق کنید از منابع رسمی خودتان حداقل..............................................
آخرین اخبار