مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

بیش از ۸۰ هزار نفر در شهر زنجان تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می‌گیرند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در نظر دارد طی یک برنامه دو ساله ۸۱ هزار نفر شهروند زنجانی را تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دهد.

بیش از ۸۰ هزار نفر در شهر زنجان تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می‌گیرندبه گزارش خبرنگار با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمیمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  تنها در سال گذشته بیش از ۲۲ هزار نفر به جمعیت تحت پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان افزوده شد.

وی افزود: علاوه بر توسعه خدمات فاضلاب در سال گذشته، شرکت آبفای استان زنجان بیش از ۲۷ هزار نفر در سال جاری و بیش از ۳۰ هزار نفر را نیز در سال آینده تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: برای افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهر‌های استان طی دو سال آینده ۴۸ کیلومتر احداث و توسعه شبکه فاضلاب در دستور کار شرکت آبفای استان زنجان قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۸ درصد جمعیت شهر‌های استان زنجان تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار دارند که با اقدامات پیش بینی شده این رقم به ۴۵ درصد افزایش خواهد یافت.

جزء قاسمی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۲۶۰ هزار نفر در شهر‌های استان زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند که با طرح‌های توسعه‌ای در بخش فاضلاب شهر‌های استان، این عدد در آینده‌ای نزدیک رشد چشمگیری خواهد داشت.

گفتنی است: تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی در دست بهره برداری بوده و احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های خرمدره و زرین آباد و همچنین ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان نیز در دست اقدام می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

هم اکنون بیش از ۲۶۰ هزار نفر در شهر‌های استان زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.