دادستان کل کشور :

کمر قاچاقچیان بزرگ موادمخدر باید شکسته شود/ آسیب شناسی یکی از برنامه‌های قطعی ستاد مبارزه با موادمخدر

منتظری با بیان اینکه باید کمر قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را شکست، گفت: آسیب شناسی یکی از برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر است.

کمر قاچاقچیان بزرگ موادمخدر باید شکسته شود/ آسیب شناسی یکی از برنامه‌های قطعی ستاد مبارزه با موادمخدربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سراسر کشور که امروز (سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که استکبار پا به کشور افغانستان گذاشت تا به امروز آمار تولید و صدور مواد مخدر بالا رفت و همین موضوع موجب شد تا بدانیم استکبار در پشت پرده موادمخدر قرار دارد.

وی افزود: ادعای مبارزه با موادمخدر از سوی استکبار همانند حمایت آن‌ها از حقوق بشر است و در واقع آن‌ها با موادمخدر هیچ مبارزه‌ای نمی‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد:  برخی افراد هستند که به بهانه نابودی این بلای خانمان سوز در مقابل اشخاصی قرار می‌گیرند که قصد براندازی اعتیاد را دارند و ادعای آنان دروغ است. حال اگر همه کشورها در زمینه مبارزه با موادمخدر یک دفتر واحد داشتند، قطعا شاهد گسترش این میزان از اعتیاد و مصرف موادمخدر نبودیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: در موضع گیری‌های سیاسی دولت استکبار می‌بینید که تنها چیزی که برای آن‌ها مهم است، پول است. دنیا به این جریان‌های وسوسه انگیز نگاه می‌کند و متاسفانه از کنار آن بی تفاوت می‌گذرد.

وی افزود: آمریکا بار‌ها گفته که سعودی چیزی غیر از پول ندارد و بار‌ها از آن‌ها مبالغ زیادی پول دریافت کرده است، اما در مقابل این رفتار‌ها، آمریکا و سایر کشورهای استکباری  در مقابل جنایات سعودی‌ها هیچ واکنشی نشان ندادند.

دادستان کل کشور با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات آل سعود گفت: آل سعود یک خبرنگار دو تابعیتی را به قتل رساند و همچنین جنایات دیگری را در یمن و سایر کشور‌ها انجام داد، اما صدای هیچ کسی در نیامد.

وی ادامه داد: نباید انتظار داشته باشیم که جهان مدعی دفاع از حقوق بشر بخواهد در این راستا از ما حمایت کند و مبارزه در این حوزه تنها مربوط به خود ما است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: باید میان تمام نهادهای مسئول در حوزه‌های میدانی، اطلاعاتی، قضایی و اجرای احکام هم افزایی ایجاد شود.

وی ادامه داد: قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر در لایه‌های مختلف در سطح خیابان و پشت پرده همانند اختاپوسی عمل می‌کنند که اگر همه شاخه‌ها و ریشه‌های آن‌ها را تعقیب نکنیم، دوباره از یک جای دیگر سر در می‌آورند.

دادستان کل کشور بیان کرد:  در زمینه مبارزه موادمخدر آن طور که باید و شاید مبارزه صورت نگرفته است، دلیل آن هم تعداد معتادانی است که در جامعه مشاهده می‌شوند. البته میزان کشفیات موادمخدر و تعداد شهدا در این حوزه نشان دهنده آن است که ما متناسب با برنامه‌های اختاپوسی قاچاقچیان پیش نرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه باید کمر قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را شکست، گفت: آسیب شناسی یکی از برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مردم از قوه قضائیه یک خواهش و درخواست هم دارند
که به گزارشات مردمی هم اهمیت بدهید و از آنها حمایت و حفاظت کنید.
طرف روز روشن دم درش جوانان برای خرید مواد صف می کشند و از کسی هم ابایی ندارند و مردم را هم تهدید می کنند و عربده کشی می کنند.
حتی کلانتری ها و... در صورت گزارش مردمی اهمیتی نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
خداوند شما را حفظ فرماید واقعا باید کمر قاچاقچیان مواد
شکسته شود چرا که کمر کشور و جوانان را شکسته اند.
مواد مخدر دارد کشور عزیز ایران را به زانو در می آورد.
Iran (Islamic Republic of)
لیدر
۲۰:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر شما بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدوارم در این راه موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه از پسش بر بیاد عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کی باید بشکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا با قاچاقچیان کالا برخورد نمی شود . قاچاقچیانی هستند که ساعت یازده شب جنس به انبار خود می اورند بخدا سردرگمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با اختلاسگران هم برخورد جدي کنيد لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
گل گفتي حاجي اين مواد مخدر کمر خانواده هارو شکسته و جوانهارو به گل نشونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
هر چه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۲:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعاً چرا اراده محکم برای پایان دادن به موضوع قاچاق مواد مخدر در ایران وجود ندارد؟ سن مصرف کننده به حدود سیزده سال رسیده است؟ به وفور در دسترس است؟ چاره ای اساسی و عمل گرا لازم است و لا غیر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کمر این دلالان محتکران پس چی؟؟خودروسازها پس چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا عادت داریم همه چیز رو با هم قاطی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
حرف حساب آفرین
آخرین اخبار