برگزاری مراسم سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله طباطبایی در تهران و قم

مراسم سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله سید مهدی طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق با حضور مراجع تقلید و علما در قم و تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید مهدی طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق با حضور مراجع تقلید و علما برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت این عالم دینی در قم روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمؤمنین (ع) واقع در خیابان دورشهر برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد استاد حوزه علمیه سخنران این مراسم است و عباس حیدرزاده نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

همچنین مراسم سالگرد آیت‌الله سید مهدی طباطبایی در تهران روز یکشنبه ۱۵  اردیبهشت ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور، اتوبان محلاتی خیابان ارجمندی راد، خیابان سعیدی روبه‌روی کلانتری برگزار می‌شود و آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه به سخنرانی می‌پردازد و علی انسانی نیز مدیحه‌سرایی می‌کند.

آیت‌الله سیدمهدی طباطبایی خطیب توانا و استاد اخلاق روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۷ مصادف با اول ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر پاک ایشان در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

این عالم دینی پانزدهم آبان ۱۳۱۵ در رفسنجان کرمان دیده به جهان گشود، ایشان از یاران قدیمی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، حضور در دومین مجلس شورای اسلامی از مشهد مقدس و هفتمین مجلس به عنوان نماینده مردم تهران از دیگر سوابق این استاد بزرگ اخلاق است.

پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به امور محرومین و رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که آیت الله طباطبایی تاپایان عمر خویش به آن اهتمام داشتند.

انتهای پیام/الف

مراسم سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله طباطبایی در قم و تهران برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار