اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)، برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان هرمزگان را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادیمسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امسال ۲۶ عنوان برنامه در سراسر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا مهمان ویژه هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان است که برنامه‌های این هفته با حضور و سخنرانی وی از روز دوازدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

هفته عقیدتی سیاسی فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری را برای مردم برجسته شود و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

وی گفت: برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با ائمه جمعه، کوهپیمایی کارکنان عقیدتی سیاسی و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقه کتاب خوانی آثار شهید مطهری، به صدا در آوردن زنگ سپاس در مدارس استان، گردهمایی طلاب و روحانیون با محوریت بصیرت افزایی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
انتهای پیام/ز

تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان هرمزگان

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.