جواهری:برای حضور در لیگ برتر ۳ سال برنامه ریزی کردیم/انتقاد کارشناسان را با آغوش باز می‌پذیریم

مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت:برای حضور در لیگ برتر ۳ سال برنامه ریزی کردیم.

محمد جواهری مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: یک صعود پاک را به نمایش گذاشتیم و از این بابت خیلی خوش حال هستیم، زیرا برای رسیدن به هدفمان یک برنامه ریزی ۳ ساله را پشت سر گذاشتیم و در این راه از امکانات خوبی سود بردیم که باید بگویم امکاناتمان نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری بهتر است.

وی همچنین در ادامه افزود:تا قبل از حضورمان در تیم گل گهر این تیم برای ۱۰ سال در لیگ آزادگان حضور داشت و احساس کردیم که دیگر زمان این رسیده است تیم را به لیگ برتر برسانیم و با جذب بگوویچ به هدف گذاری ۳ ساله برای حضور در لیگ برتر پرداختیم که در زمان مشخص به هدفمان رسیدیم.

جواهری در ادامه در خصوص وینگو بگوویچ و کسب اولین افتخارش در فوتبال ایران افزود: بگوویچ یک مربی با تجربه محسوب می‌شود و نقاط قوت زیادی دارد، اما این مربی کروات نقاط ضعف محدودی نیز داشت که سعی کردیم به همراه هیئت مدیره به این مربی با تجربه کمک کنیم و اجازه ندهیم تیم وارد بحران شود.

مدیرعامل تیم فوتبال گل گهر همچنین گفت: یک اتفاق خوب در لیگ امسال رخ داد و آن هم تشکیل جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش بود که تحت عنوان فوتبال پاک برگزار شد که این جلسه به برگزاری بهتر این رقابت‌ها خیلی کمک کرد.

او در ادامه تصریح کرد:به زودی به همراه هیئت مدیره باشگاه در خصوص فصل آینده و حضور پر قدرت در لیگ برتر تشکیل جلسه خواهیم داد و به احتمال زیاد در این جلسه بر ادامه همکاری با بگوویچ به توافق خواهیم رسید.

محمد جواهری در ادامه در خصوص حضور موفق تیم گل گهر در فصل آینده لیگ برتر گفت:هدفمان بقا در لیگ برتر است و برای رسیدن به این مهم باید تلاشمان را چند برابر کنیم، زیرا لیگ برتر نسبت به لیگ دسته اول متفاوت است و در این لیگ سیستم و تاکتیک است که حرف اول را می‌زند.

مدیرعامل تیم قهرمان لیگ دسته اول همچنین در خصوص امکانات و زیر ساخت‌های باشگاه گل گهر نیز گفت: هیچ گونه مشکل زیر ساختی در تیم وجود ندارد. ابتدای فصل اطمینان داشتیم که تیم صعود خواهد کرد و در طول فصل به آماده کردن زیر ساخت‌ها برای حضور در لیگ برتر پرداختیم. او همچنین در ادامه افزود: تنها تیمی خواهیم بود که در فصل آینده لیگ برتر با ۲ ورزشگاه به استقبال مسابقات خواهیم رفت، زیرا تیم گل گهر از ۲ ورزشگاه امام علی با گنجایش ۱۵۰۰۰ نفر و ورزشگاه گل گهر با ظرفیت ۶۰۰۰ تماشاگر بهره می‌برد.

جواهری در ادامه روز کارگر را به کارگران شرکت صنعتی و معدنی گل گهر تبریک گفت و افزود: تیم گل گهر نماینده ۵ استان کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و یزد است و هوادران زیادی هم در این استان‌ها دارد.

وی همچنین تصریح کرد:به عنوان مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال هستم و نظرات آن‌ها را با آغوش باز می‌پذیرم.

 

انتهای پیام/

 

هیچ گونه مشکل زیر ساختی در تیم وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار