عبدی: آینده‌ای بهتر در انتظار تیم ملی فوتبال بانوان است/ دختران ما دیگر ترس و واهمه ندارند

مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال نتوانست به مرحله نهایی رقابت‌های آسیا صعود کند، اما برای پیشرفت دورخیز خوبی داشتیم.

عبدی: آینده ای بهتر در انتظار تیم ملی فوتبال بانوان است/ دختران ما دیگر ترس و واهمه ندارند

حسین عبدی مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شروع کار من با تیم های ملی فوتبال بانوان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با اتفاق ساده ای بود، فدراسیون از من کمک خواست و من آمدم تا در کنارتیم ملی باشم و باعث پیشرفت آن ها شوم.

او تصریح کرد: ما اگر می خواستیم مثل یک جرقه در یک سال و تنها برای یک بار موفق باشیم راه کار های زیادی پیش رو داشتیم اما سعی کردیم به دور دست نگاه کنیم و در یک مسیر درست قدم برداریم، راهی که همه بتوانند به آن وارد شوند و تمرین کنند، من به دنبال یک فلسفه و نگرش یکسان در فوتبال بانوان بودم. طرز فکر من در تیم های ملی این بود که بازیکنان آن قدر از پایه درست تربیت شوند که در سال های آینده بازیکنان تیم ملی نوجوان به جوانان راه پیدا کنند و فوتبالیست های جوانان ما رده بزرگسالان را تغذیه کنند.

در ابتدای کار موفقیت ما مقطعی بود/ ما به دنبال قدرت در فوتبال بانوان بودیم

عبدی افزود: سال گذشته تیم های ملی فوتبال بانوان در هر سه رده سنی از گروهشان به مرحله بعد صعود کردند اما این پیروزی یک موفقیت مقطعی بود، کادر فنی تیم های ملی به این فکر بودند که بازیکنان بازی قوی و بهتری را در ادامه از خود نشان دهند. سعی تمی اعضای کادر فنی این بود که بازیکنان با قدرت فوتبال بازی کنند و از هیچ تیمی ترس و واهمه ای نداشته باشند.

اکنون باید به آینده فوتبال بانوان فکر کرد/ بازیکنان نوجوانان با تیم زیر ۱۹ سال به ویتنام رفتند

مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ما نتوانست به مرحله نهایی رقابت های آسیا صعود کند اما چیز مهم برای ما آینده فوتبال بانوان است که باید درست راهش را ادامه دهد چون بازیکنان تلاش زیادی کردند و بازی فوق العاده ای از خودشان به نمایش گذاشتند، تعدادی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان با تیم ملی زیر ۱۹ سال ما به ویتنام اعزام شدند و در تیم بازی هم کردند اکنون باید به فکر آینده این دختران باشیم. باید بپذیریم که فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

اهل فن تغییر را درکیفیت بازی ملی پوشان احساس کردند

او ادامه داد: افراد مطلع و آشنا با فوتبال بانوان تغییر را در کیفیت بازی دختران ما احساس کردند، آن ها فوتبال بازی می کردند. من شب قبل از بازی از ویتنام برگشتم اما باید بگویم که ملی پوشان ما تمرینات کاملی را انجام دادند. کارت شماری این بلا را سر ما آورد اما در هر صورت بازیکنان خوب بودند و بازیکنان نوجوانان تاثیر گذاری زیادی در تیم زیر ۱۹ سال ما داشتند. تلاش ها ادامه دارد و بازی های آینده به طور قطع برای ما بهتر خواهد شد چون دیگر هیچ ترس و واهمه ای نداریم.


بیشتر بخوانید: 

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

جهان نجاتی: انقلاب اسلامی آیین و فرهنگ ما را به جهان دیکته کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.