بازگشایی جاده ساحلی اهواز در روز‌های آتی

شهردار اهواز از بازگشایی جاده‌های ساحلی اهواز طی روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردار اهواز با بیان اینکه حدود ۴ هزار کارگر خدمات شهری و فضای سبز به صورت داوطلبانه از روز جمعه هفته آینده جاده‌های ساحلی اهواز را پاکسازی می‌کنند گفت: این جاده‌ها از روز شنبه آینده بازگشایی خواهند شد.

وی بیان داشت: در برخی نقاط، از جمله؛ جاده زیر پل سلمان فارسی به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون همچنان محدودیت وجود دارد و تنها در یک لاین بازگشایی خواهد شد.

کتانباف با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی باید به وظایف تعیین شده برای آن‌ها در قانون عمل کنند و درآمد خود را از محل منابع مالی تعیین شده تامین نمایند، تصریح کرد: کارگران شهرداری اهواز از زمان شروع سیلاب تاکنون نقش موثری در کاهش پیامد‌های سیل در این شهر داشته اند.

شهردار اهواز اذعان داشت: باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور کار شهرداری‌ها در تامین منابع مالی سخت است، اما متولیان شهری برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان درحال شناسایی و تامین منابع مالی هستند.

این مقام مسئول خطاب به کارگران شهرداری گفت: اگرچه به دلیل شرایط سخت اقتصادی، حقوق کارگران با تاخیر پرداخت می‌شود، اما تلاش ما این است که این مطالبات در سریع‌ترین زمان به دست کارگران برسد.

منصور کتانباف در ادامه بیان کرد: برخی در این پروسه اختلال‌هایی ایجاد می‌کنند، اما با سعه صدر کارگران شهرداری این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی میزان حقوق کارگران شهرداری برای تامین نیاز‌ها کفایت نمی‌کند و شرایط سخت است.

شهردار اهواز افزود: براساس قرارداد منعقده با بخش خصوصی کارگران شهرداری و خانواده‌های آن‌ها برای دریافت خدمات پزشکی می‌توانند به درمانگاه شهرداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

از سرگیری تردد در جاده‌های اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.