طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد؛

رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی فیروزی به عنوان رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت اقتصادی و دارایی ایران، در حکم صادره از سوی دکتر فرهاد دژپسند خطاب به علی فیروزی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خویش، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.


بیشتر بخوانید: رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب شد


در این حکم، مواردی چون، تلاش در جهت بهبود مستمر و ملموس محیط کسب و کار، احصاء و شناسایی موانع و مشکلات سرمایه گذاری داخلی و خارجی، پیشبرد تکالیف قانونی هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و نیز ارتقای رتبه و امتیاز عملکرد کشور در شاخص‌های بین المللی با کمک ابزار‌های نوین به عنوان اولویت‌های برنامه‌های مرکز مذکور تاکید شده است.

گفتنی است، فیروزی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی بوده و مشاورت معاون امور اقتصادی، دبیری اجرایی مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور، طراح و مدیریت پروژه پیشخوان خدمات دولت و مجوز‌های کشور و مسئولیت ستاد هماهنگی توسعه پنجره‌های و مدیریت پروژه ملی پایگاه اطلاع رسانی مجوز‌های کشور از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد می‌باشد.

همچنین رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی تألیف چندین مقاله در موضوعات اقتصادی و مدیریتی را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار