ترامپ رقیب انتخاباتی خود را «خوابالو» توصیف کرد

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای حضور «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را به عنوان یکی از رقبایش بی‌اهمیت تلقی کرد.

ترامپ: بایدن به باهوشی برنی نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای بار دیگر حضور جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را به عنوان یکی از رقبایش بی‌اهمیت تلقی کرد.

او ضمن مصاحبه با رادیو بوستون هرالد در پاسخ به این پرسش که از کدام نامزد دموکرات در انتخابات آتی می‌ترسد، گفت: «او [بایدن] یک مرد خوابالو است. ولی نمی‌دانم [از کدام کاندید دموکرات ریاست جمهوری می‌ترسم]. منظورم این است که چه کسی واقعا می‌داند چه کسی بهترین کار‌ها را انجام می‌دهد: با این همه، من او را دوست دارم.»

ترامپ در مقایسه بین جو بایدن با برنی سندرز، دیگر نامزد دموکرات‌ها گفت: او [بایدن] به باهوشی برنی نیست و به همان اندازه سریع نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا در پایان این مصاحبه بار دیگر به حمایت بزرگترین اتحادیه آتش نشان آمریکا از جو بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور واکنش نشان داد.

تیم ترامپ معتقد است اگر بایدن موفق به دریافت تضمین حزب دموکرات شود، قوی‌ترین رقیب او در انتخابات ۲۰۲۰ می‌شود. بسیاری از تحلیلگران حملات ترامپ را به عنوان نشانه‌ای از نگرانی در مورد نتیجه انتخابات آینده در برابر بایدن عنوان کرده اند. اما ترامپ پیش‌بینی کرد «ما قصد داریم انتخابات را به خوبی پیش ببریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار