خسرویار و شاگردانش به ایران بازگشتند

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال که برای حضور در دور دوم مقدماتی انتخابی آسیا راهی کشور ویتنام شده بود امروز به ایران بازگشت.

خسرویار و شاگردانش به ایران بازگشتند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال که سه شنبه، سوم اردیبهشت ماه برای حضور در مسابقات دور دوم مقدماتی انتخابی آسیا راهی کشور ویتنام شده بود امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۴:۳۰ بامداد به کشور بازگشت.

تیم زیر ۱۹ سال ایران با سرمربیگری کتایون خسرویار به مدت یک سال پیاپی، اردو‌های منظمی را پشت سر گذاشت و در تورنمنت‌های دوستانه مختلفی شرکت کرد تا بتواند به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند و سهمیه حضور در این مسابقات را کسب نماید. اما در دور دوم مقدماتی که به میزبانی کشور ویتنام برگزار شد نتوانست از گروهش صعود کند و از راهیابی به دور نهایی رقابت‌های آسیا باز ماند.

دختران ایران در دور اول رقابت‌های انتخابی آسیا به عنوان تیم اول با بیشترین امتیاز از گروهشان بالا آمدند و جواز حضور در دور دوم این رقابت‌ها را کسب کردند، اما در دور بعدی به دلیل قرار گرفتن در رده سومی گروهشان از صعود به دور نهایی باز ماندند و ناکام این رقابت‌ها شدند و بامداد امروز به میهن باز گشتند.

تیم ملی دختران ایران در دور دوم با کسب یک شکست مقابل تیم کره جنوبی، تساوی با کشور ویتنام و پیروزی پرگل مقابل دختران لبنان از گروه خود حذف شد.

لازم به ذکر است تیم هم گروه ایران یعنی ویتنام نیز از نظر تعداد گل خورده، گل زده، امتیاز و تفاضل گل با دختران ملی پوش ما برابر بود، اما به دلیل کارت‌های کمتری که بازیکنانش در این مسابقات کسب کرده بودند به همراه کره جنوبی به دور بعد راه یافتند.


بیشتر بخوانید:

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

جهان نجاتی: انقلاب اسلامی آیین و فرهنگ ما را به جهان دیکته کرد


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال جوانان به تهران بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.