مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

پایان ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۱۲۲ واحد از منازل خسارت دیده زلزله امروز افتتاح شد.

پایان ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه از اقدامات شایسته کمیته امداد در خصوص بازسازی واحد‌های خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۹۶ سخن گفت و اظهار داشت: تاکنون ۵ هزار و ۲۰۰ واحد از منازل خسارت دیده مددجویان کمیته امداد به بهره‌برداری رسیده است.

وی از افتتاح ۱۲۲ واحد از منازل خسارت دیده زلزله طی امروز و با حضور رئیس کمیته امداد کشور خبر داد و افزود: به این ترتیب پایان بازسازی مناطق زلزله زده را اعلام می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف کمیته امداد (ره) اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه مشارکت‌های مردمی استان کرمانشاه با عملکرد ۷۲ میلیارد تومانی در حوزه‌های انفاقات، زکات، صدقات و … با توجه به شرایط استان به لحاظ منابع اقتصادی عملکرد قابل قبولی است.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز استان کرمانشاه در شوق زیارت جزو استان‌های برتر بود و تا کنون توانستیم کل اهالی روستای بی نهر در مناطق زلزله زده را طبق دستور رئیس کمیته امداد کشور و همچنین تعداد ۵۰۰ نفر از روستای حسن آباد را به مشهد مقدس اعزام کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌ها ما بقیه اهالی نیز اعزام خواهند شد.

خدرویسی در بخش دیگری از سخنانش از کسب مقام اول استان در حوزه اشتغال خبر داد و بیان داشت: استان کرمانشاه با پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برای ۵۰۳۰ نفر عنوان اول در حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است.

 انتهای پیام / ا 

افتتاح ۱۲۲ واحد از منازل خسارت دیده زلزله  با حضور رئیس کمیته امداد کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار