بازسازی منازل سیل زدگان؛

آغاز احداث ۱۲۰ واحد مسکونی ویژه سیلزدگان معمولان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از مراحل آماده سازی زمین برای احداث ۱۲۰ واحد مسکونی در معمولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل  در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده در محل استانداری افزود: ۲۷۰ واحد در این بخش به دلیل سیل تخریب شده که با توجه به نقشه آب منطقه‌ای در خصوص تعیین حریم و بستر رودخانه، ۱۲۰ واحد در این محدوده قرار داشته اند.

سبحانی اظهار داشت: در فاز نخست باید ۱۲۰ واحد جانمایی جدید و خارج از حریم‌های رودخانه انجام می‌شد که این مهم محقق شده و زمینی با ۱۲۹ قطعه تامین شد.

وی با اشاره به رفع برخی مشکلات معارضان این قطعات ادامه داد: از ابتدای هفته آینده اقدامات اداری برای معرفی مردم به نظام مهندسی و شهرداری آغاز می‌شود و مرحله نخست واریزی به حساب اهالی ساکن در چادر‌های اسکان اضطراری نیز تا شنبه انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به وجود ۲۴ واحد تعمیری در معمولان گفت: ۱۵۰ واحد نیز در محل حریم رودخانه نیستند، اما اهالی منطقه نسبت به جابجایی اظهار رضایت کرده اند که چنانچه زمین مورد نیاز تامین شود این مهم انجام و در غیر اینصورت درجا سازی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ر

احداث ۱۲۰ واحد مسکونی ویژه سیلزدگان معمولان آغاز شد

برچسب ها: سیل لرستان ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار