عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید

با اعلام شرکت Psyonix، عنوان Rocket League تا ماه ژوئن به فروشگاه اپیک گیمز خواهد آمد.

عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Psyonix یکی از شرکت‌های آمریکایی سازنده بازی‌های رایانه‌ای بوده که از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با ساخت عنوان Rocket League نام خود راسر زبان‌ها انداخت. این عنوان به دلیل داشتن گرافیک بی نظیر و البته، داشتن ایده‌ای نو در صنعت بازی‌های ویدیویی، توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را چه در سبک تفننی و چه در سبک ورزشی، جلب خود کند. این شرکت با این دید که عناوین ورزشی مثل Fifa و pes تکراری و قدیمی شده‌اند دست به ساخت عنوانی زد که در آن ماشین‌ها به جای انسان‌ها فوتبال بازی می‌کنند.

هدف کاربر در این عنوان، کنترل اتومبیل خود و هدایت توپ بزرگی است که باید به داخل دروازه‌ی تیم حریف برود، است. شرکت سازنده، دست گیمر را در این عنوان بسیار باز گذاشته است و کاربر حتی می‌تواند با استفاده از نیتروژن، در هوا پرواز کند و خودش را به توپی که هنوز به زمین نرسیده است برساند.

عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید

گیم پلی این عنوان کمی دشوار است و گیمر باید زمان نسبتا زیادی را صرف کند تا بتواند کنترل دقیق‌تر و بهتری روی ماشین و توپ داشته باشد. گیمر با کمی گشت و گذار در محیط بازی به بسته‌های تقویتی بر می‌خورد که با استفاده از آن‌ها مخزن نیترژن ماشینش پر شده و می‌تواند ار آن در فرصت مناسب استفاده کند. همچنین شرکت Psyonix در عنوان Rocket League سعی کرده است تنوع خودرو‌ها را زیاد کند و موفق هم شده است، اما از طرفی، گیمر هم برای بدست آوردن خودرو بهتر و سریع‌تر وقت بسیار زیادی را صرف کند.

عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید

اما شرکت Psyonix به تازگی اعلام کرد: عنوان Rocket League به خانواده فروشگاه اپیک گیمز خواهد پیوست. عنوان Rocket League به احتمال زیاد در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن وارد این فروشگاه شود. این شرکت همچنین اعلام کرد: هیچ چیز در این بازی تغییری نخواهد کرد و تنها هدف شرکت Psyonix بخشیدن جانی دوباره به عنوان Rocket League است و پس ازقرار گرفتن در فروشگاه اپیک گیمز، عنوان مذکور، به روزرسانی‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد. یکی از بروزرسانی‌هایی که این عنوان در ماه ژوئن دریافت خواهد کرد، اضافه شدن بخش لیگ قهرمانان در فضایی آلوده به رادیواکتیو، به این عنوان است. این عنوان در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و کنسول سوییچ منتشر شد و در دسترس کاربران قرار دارد.


بیشتر بخوانید: حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite 


انتهای پیام/

فروشگاه اپیک گیمز میزبان عنوان Rocket League خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.