اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر

تصاویر گوشی‌های سری جدید گوگل یعنی Pixel 3a همراه با قیمت، مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن در فضای مجازی لو رفت.

اطلاعات مهم گوشی‌های سری جدید گوگل در فضای مجازی لو رفت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها درفاصله شش روز نسبت به این روز، گوگل به روی صحنه کنفرانس Google I/O خواهد رفت تا دو گوشی جدید خود، Pixel 3a و Pixel 3a XL را به جهان معرفی کند. انتظار می‌رود این دو دستگاه تمایل ابتدایی گوگل برای تولید گوشی‌های میان‌رده را نشان دهد و حالا، اطلاعات، قیمت و مشخصات این گوشی‌ها در فضای مجازی لو رفته است.

مهم نیست که یک گوشی هوشمند تلفن همراه، چقدر زیبا باشد و یا مشخصات خوبی داشته باشد، نهایتا، قیمت آن گوشی فاکتوری خواهد بود که یک مشتری را برای خرید ترغیب و یا او را از خرید دلسرد می‌کند. با این وجود، باید مستقیم به سراغ این مشخصه برویم. خبرهای لو رفته از شرکت گوگل حاکی از این است که گوشی‌های میان‌رده آن، Pixel 3a و Pixel 3a XL به ترتیب، ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار قیمت خواهند داشت. البته باید توجه داشت که ممکن است این قیمت‌ها کمی تغییرات داشته باشند چرا که اخبار شایعه‌ای که پیش از این منتشر شده بودند، قیمت آن‌ها را به ترتیب، ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار اعلام کرده بودند.

اطلاعات مهم گوشی‌های سری جدید گوگل در فضای مجازی لو رفت +تصاویر

اگرچه گوگل هنوز تاریخی را به صورت رسمی برای عرضه این دو گوشی در بازار اعلام نکرده، شایعه شده است که Pixel 3a و Pixel 3a XL با دو اپراتور Verizon و T-Mobile همخوانی دارد و به طور مستقیم توسط آن‌ها عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود هر دو دستگاه در سه رنگ تولید و عرضه خواهند شد. منابع خبری اعلام کرده‌اند که این دو گوشی میان‌رده گوگل در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش تولید خواهند شد.

با نگاهی به سخت‌افزار داخلی این دو گوشی، متوجه خواهیم شد که Pixel 3a و Pixel 3a XL هر دو به جای Snapdragon 845 که روی سری جدید پرچمدار گوگل بود، دارای پردازنده Snapdragon 670 هستند اما دوربین‌های پشتی Pixel 3 روی آن کارگذاری شده‌اند. در خبرهای لو رفته از شرکت گوگل مشاهده می‌شود که گوشی‌های سری Pixel 3a دارای حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی هستند و یک نسخه دیگر آن هم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. شایعات پیش از این خبر از حافظه ۳۲ گیگابایتی برای این گوشی‌ها داده بودند، اما خبر‌های جدید این مورد را رد می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌ها دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهند بود.

اطلاعات مهم گوشی‌های سری جدید گوگل در فضای مجازی لو رفت +تصاویر

از نظر صفحه نمایش، دو گوشی Pixel 3a و Pixel 3a XL دارای دو تفاوت اصلی هستند. از طرفی، Pixel 3a دارای صفحه نمایش ۵.۶ اینچی است که نسبت تصویر آن ۱۸.۵ به ۹ است و رزولوشن آن +FHD است که تراکم پیکسلی در نمایشگر این گوشی را به 441 پیکسل در اینچ می‌رساند. از طرفی دیگر، مدل بزرگتر این گوشی، Pixel 3a XL دارای یک صفحه نمایش به اندازه ۶ اینچ است و نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است و دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ یعنی کیفیت +FHD است که تراکم پیکسلی آن هم ۴.۲ پیکسل در اینچ می‌شود. تکمیل‌کننده این مشخصات، یک باتری به بزرگی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که برای Pixel 3a در نظر گرفته شده است. Pixel 3a XL با توجه به مصرف بیشتر خود، باتری بزرگتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی، نمایشگر همیشه روشن و فناوری قابل فشار پشتیبانی می‌کنند.

اطلاعات مهم گوشی‌های سری جدید گوگل در فضای مجازی لو رفت +تصاویر


بیشتر بخوانید: برخورد شدید گوگل با توسعه دهندگان تبلیغات غیرمجاز


انتهای پیام/

مشخصات کلیدی گوشی‌های سری Pixel 3a لو رفت +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار