جانشین دادستان یاسوج خبرداد

کشف ۹۰ تن شکر غیربهداشتی در کهگیلویه وبویراحمد

۹۰ تن شکر غیربهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد کشف و امحاء شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، جانشین دادستان یاسوج گفت:در بازرسی‌های مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد از مراکز توزیع شکر از مجموع هزار تن شکر سهمیه استان ۹۰ تن به دلیل تاریخ گذشته بودن توقیف شد.

حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان افزود: این شکر‌ها سه برابر حالت طبیعی مشکل داشتند و قابلیت مصرف انسانی ندارند.

وی ادامه داد: قرار بود در صورتی که برای دام و زنبور ضرری نداشته باشند با بررسی دامپزشکی و معاونت بهداشت در بین زنبورداران توزیع شود که اعلام شد برای دام نیز قابل استفاده نیست.

ادیبان با بیان اینکه علاوه بر این میزان شکر ساعت ۸ صبح امروز ۱۲ تن شکر در شهرستان گچساران توقیف شده اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته مسئولان و متولیان امر اعلام کردند این محموله ۱۳۶ تن شکر است که برای ارسال با استان هماهنگی نشده و بدون هماهنگی تنها ۱۲ تن آن ارسال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات بهداشتی و حفظ سلامت مردم به هیچ وجه اجازه توزیع و استفاده این شکر‌ها در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را نخواهیم داد.

جانشین دادستان یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان می‌بایست شکر استاندارد و بهداشتی بازار استان را تامین کنند و در صوررتی که کمبودی به علت انجام ندادن وظیفه مسئولی و مدیری وجود داشته باشد با مدیران مقصر و متخلف برخورد قانونی می‌شود.

ادیبان بیان کرد: کالا به اندازه کافی در استان وجود دارد، اما به خوبی توزیع نمی‌شود که دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم را برای توزیع بهتر کالا را انجام دهند.

انتهای پیام/غ

 کشف محموله شکر تاریخ مصرف گذشته در استان

 

برچسب ها: دامپزشکی ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.