اظهارات نماینده ایران درباره جلسه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی

جلسه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور کمیل قاسمی عضو ایرانی این کمیسیون در مقر اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیل قاسمی دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک و نقره جهان در مورد این جلسه اظهار داشت: جلسه کمیسیون ورزشکاران با حضور اعضاء از جمله آرسن جلفالکیان نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان کشتی فرنگی از ارمنستان و خانم‌ها اودونایو آدیکورویه از نیجریه و یانان سون از چین برگزار شد. البته جردن باروز قهرمان جهان و المپیک و رئیس کمیسیون از آمریکا نیز به خاطر مشغله کاری نتوانست در این جلسه حضور داشته باشد، اما پیام وی در این جلسه قرائت شد.

عضو سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: در این جلسه در مورد مسائل روز کشتی از جمله مسابقاتی که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد و رقابت‌هایی که در سال ۲۰۱۹ در پیش داریم، کشتی بانوان، مسائل داوری و قوانین در کشتی که در برخی مسابقات پیش آمد، مسائل مربیگری و کوچ‌ها و همچنین مسئله دوپینگ بحث و تبادل نظر شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در یک جلسه دیگر نیز که مسئولان کمیته بین المللی المپیک (IOC) حضور داشتند نیز شرکت کردیم که در این نشست نیز در مورد مسائل دوپینگ، آسیب‌هایی که ورزشکاران با آن درگیر هستند، رفتار مربیان و رفتار با ورزشکاران آسیب دیده صحبت شد و در صورت نهایی شدن موارد مطرح شده، تصمیمات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:سرپرست فدراسیون کشتی: حامی مربیان و کشتی گیران هستم/ هدفم برگزاری انتخابات سالم است


انتهای پیام/

جلسه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی در سوئیس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار