۳.۵ تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، سرباز و چابهار در جنوب این استان خریداری شده است.

۳.۵ تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلام حیدر زورقی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با برداشت گندم ۱۱ مرکز خرید گندم در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده و تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خریداری و به سیلو‌ها حمل شده اند.

وی تصریح کرد: از کل گندم خریداری شده ۵۰۰ تن گندم بذری است که توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان برای کشت در سال زراعی ۹۸-۹۹ با قیمت حدود ۲ هزار تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاوزی سیستان و بلوچستان ارزش گندم‌های خریداری شده را بیش از ۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مطالبات گندم کاران بر اساس میزان گندم تحویلی حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تحویل گندم از طریق بانک کشاورزی به حساب شخصی کشاورزان واریز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خرید گندم از کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی ثبت مشخصات کرده باشند ملاک عمل خواهد بود.

انتهای پیام/ع

خرید گندم در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار