معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد؛

برنامه‌های مسجد جمکران در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد

حجت الاسلام حسین آبادی گفت:برگزاری اجتماع عظیم یاوران حضرت خدیجه(س)وجزءخوانی قرآن به صورت روزانه ازمهمترین برنامه‌ها است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ماه مبارک رمضان،گفت: جزءخوانی قرآن کریم از مهمترین برنامه‌های میعادگاه منتظران ویژه ایام ضیافت الله است؛ بدین صورت که هر روز از ساعت ۱۴ ابتدا مختصری از مفاهیم و معارف جزء آن روز توسط کارشناسان بیان شده و سپس آیات نورانی یک جزء از کلام الله مجید با حضور زائران قرائت می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، تدارک افطاری‌های ساده برای زائران و مهدی باوران، سخنرانی‌های کوتاه با حضور حجج اسلام مومنی، ظهیری و فرحزاد هر روز بعد از نماز ظهر و عصر نیز برای ایام ماه مبارک رمضان در میعادگاه منتظران پیش بینی شده است.

حسین آبادی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفدهم ماه مبارک رمضان، سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: علاوه بر ویژه برنامه‌های گرامیداشت این روز، آئین غباروبی مسجد مقدس جمکران نیز در این روز برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اجتماع عظیم یاوران حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با شب وفات این حضرت، از دیگر برنامه‌های رمضانی مسجد مقدس جمکران است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برنامه لیالی قدر این مسجد در آستانه این شب‌های عظیم الشان اعلام می‌شود، بیان کرد: مسجد مقدس جمکران در دهه پایانی ماه مبارک رمضان میزبان معتکفانی می‌شود که طبق سنت نبوی این دهه را اعتکاف می‌کنند؛ لذا علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی http://www.jamkaran.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره‌های «قاب فیروزه ای» و «ایهاالعزیز» خبر داد و گفت: مقرر بود اختتامیه این جشنواره‌ها که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شده است همزمان با هفدهم ماه مبارک برگزار و از نفرات برتر تجلیل شود، اما بنابر درخواست‌ها مهلت شرکت تا انتهای رمضان تمدید شد و اختتامیه آن نیز همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

حسین آبادی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران برای اقشار و سنین مختلف در ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را تدارک دیده است، افزود: میعادگاه منتظران با ویژه برنامه‌های خردسالان تا هشت سال در مرکز گل نرگس، ویژه برنامه‌های گروه سنی نوجوان در مرکز جوانه‌های انتظار و نیز ویژه برنامه‌های مختص خانواده در ایام ضیافت الله میزبان زائران می‌شود.

انتهای پیام/ح

تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار