‌نمایشگاه مطبوعات دیگر برگزار نمی‌شود

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها گفت: نمایشگاه ملی مطبوعات دیگر برگزار نمی‌شود.

‌نمایشگاه مطبوعات دیگر برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ضیایی پرور در اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی که در تالار خاقانی تبریز برگزار شد، با تأکید بر اینکه سیاست وزارت ارشاد این است که رویداد‌های ملی را کاهش داده و به سمت رویداد‌های استانی برود، ابراز داشت: نمایشگاه ملی مطبوعات که سال گذشته برگزار نشد، دیگر برگزار نمی‌شود. به دنبال تقویت جشنواره‌های ملی و محلی می‌رویم و جشنواره‌های موضوعی را هم تقویت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کاغذ بحث روز است و مقام معظم رهبری هم در نمایشگاه کتاب دستور حل این موضوع را دادند، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۶۰ هزار تن کاغذ با ارز دولتی واردشده و فقط ۱۰ درصد به دست مطبوعات رسیده است. در این راستا ۱۳۰ بازرگانی تخلف داشتند که تنها تخلفات ۴۰ شرکت بیش از ۱۰۰۰ تن است.

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با بیان اینکه شرکت‌های متخلف ارز ۴۲۰۰ گرفتند و با ارز آزاد فروختند، تأکید کرد: ثبت سفارش همه کاغذ‌ها به ۵ ماهه اول ۹۷ مربوط است که بعد از تشکیل ستاد تنظیم بازار کاغذ در وزارت ارشاد، اقدامات قانونی برای تزریق کاغذ به بازار انجام شد و قرار است حواله کاغذ با قیمت مصوب قبلی توزیع شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار