دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های رزمی استان گفت؛ کردستان در حوزه قهرمانی ورزش‌های رزمی جزو استان‌های برتر کشور است و باید از این توانمندی بهره گرفت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های رزمی کردستان با بیان اینکه هدف فدراسیون گسترش رشته‌های زیرمجموعه است، افزود: هیات‌ها باید تلاش خود را برای جذب علاقمندان به این رشته‌های ورزشی را فراهم کنند.

شادنیا یادآور شد: کردستان در حوزه قهرمانی ورزش‌های رزمی جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و باید از این توانمندی به بهترین شیوه بهره گرفت.

او با بیان اینکه اولویت بودجه در ورزش‌های رزمی با رشته‌های رسمی است، اظهار داشت: رشته‌های رسمی رزمی از جمله سامبو و موی تای باید با کمک هیات‌ها در شهرستان‌ها توسعه یابد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و کنارگذاشتن اختلافات در هیات‌ها تاکید کرد و گفت: باید وفاق و همدلی در هیات‌های استانی و شهرستانی تقویت شود تا شاهد رشد ورزشکاران این رشته‌های ورزشی باشیم.

شادنیا اضافه کرد: قانونی تصویب شده که مدارک مربیان بالای سه سال معتبر نیست و این افراد باید در دوره‌های بازآموزی که توسط مدرسان خود استان‌ها برگزار می‌شود، شرکت کنند.

رئیس جدید هیات ورزش‌های رزمی کردستان هم اظهار داشت: در سال‌های اخیر روی رشته‌هایی سرمایه گذاری کردیم که دارای رسمیت و اعتبار است.

رامین هلال بیدختی با بیان اینکه رشته‌های موی تای و سامبو را گسترش دادیم، افزود: اداره کل ورزش و جوانان با وجود اعتبارات کم، کمک‌های خوبی به هیات ورزش‌های رزمی کرده است.

او از استخدام پنج نفر از قهرمانان این رشته ورزشی خبر داد و گفت: هیات یک کار گروهی است و همه باید با هدف تقویت این رشته ورزشی تمام تلاش خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/ع

کردستان در حوزه قهرمانی ورزش‌های رزمی جزو استان‌های برتر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.