تاج به قم سفر می کند/مجمع سالیانه برای واکاوی وضعیت فوتبال قم برگزار می شود/بهرامی استعفا داد

رئیس هیأت فوتبال استان قم در آستانه حضور رئیس فدراسیون در قم و یک روز پیش از برگزاری مجمع سالیانه این هیأت ورزشی از مسئولیت جدید خود استعفا کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نیمه دوم سال ۱۳۹۱ بود که کریم بهرامی در رقابت با سیدرضا برقعی و یدالله یامولا گوی سبقت را از دو رقیب دیگر خود ربود و در حضور علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران به عنوان رئیس جدید هیأت فوتبال استان قم از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

بهرامی بعد از چهار سال نخست ریاست خود در هیأت فوتبال استان قم اگر چه مورد نقد‌های فراوان اهالی و کارشناسان فوتبال قرار گرفت، اما در زمستان داغ و پرحاشیه سال ۱۳۹۵ بار دیگر در مجمع انتخابات هیأت فوتبال از دو رقیب خود یعنی قدرت‌الله باقری و مهدی بهشتی سبقت گرفت و در این مسئولیت ماندگار شد.

تلاش‌های هیأت فوتبال مورد تاثیر منفی سقوط‌ها

اگر چه بهرامی با قاطعیت خود را در هیچ یک از سقوط‌های صبا و فوتسال قم مقصر نمی‌داند، اما باید بپذیرد که این اتفاقات برای دو رشته تیمی مورد علاقه قمی‌ها در دوران ریاست وی اتفاق افتاده و تمام تلاش‌هایی که وی برای تحول فوتبال قم از رده‌های پایه انجام داده مورد اثر منفی این سقوط‌ها و برخی حواشی هیأت فوتبال قم قرار گرفته است.

۴ سال دوم ریاست بهرامی با سقوط‌ها و حواشی ۹۰

اکنون بهرامی در چهار سال دوم ریاست خود در هیأت فوتبال استان قم فعالیت می‌کند و کمتر از دو سال دیگر به پایان این دوره باقی مانده، ولی بعد از برخی اتفاقات عجیب و قریب در فوتبال و فوتسال قم که شاخص‌ترین آن‌ها سقوط و نابودی تیم‌های لیگ برتری قم از فوتسال و فوتبال باشگاه‌های برتر ایران بود، بهرامی به شدت مورد نقد اهالی فوتبال است.

حتی بهار سال گذشته بعد از قطعی شدن سقوط صبا به لیگ دسته دوم و سقوط هیأت فوتبال قم از لیگ برتر فوتسال و اتفاقات برنامه تلویزیونی ۹۰، جمع زیادی از فوتبالی‌ها به اداره کل ورزش و جوانان قم رفته و خواستار تشکیل مجمع فوق‌العاده برای بررسی عملکرد هیأت فوتبال به ریاست بهرامی بودند، اما در آن مقطع اتفاق خاصی رخ نداد و حتی هیچ مجمعی برای واکاوی اتفاقات ناگوار فوتبال قم نظیر سقوط و نابودی صبا و تیم لیگ برتری فوتسال قم برگزار نشد.

برگزاری مجمع سالیانه برای واکاوی وضعیت فوتبال قم

اما اکنون وضعیت کمی تغییر کرده است، اداره کل ورزش و جوانان دست‌خوش تغییر شده و مدیرکل جدید یکی از مهمترین سیاست‌ها و اولویت‌های خود در عرصه قهرمانی را بررسی دقیق عملکرد هیات‌های ورزشی قرار داده و راهکار آن را تشکیل به موقع مجامع هیات‌های برای کارشناسی و موشکافی دقیق عملکرد آن‌ها می‌داند.

اکنون نوبتی هم که باشد نوبت به هیأت فوتبال رسیده که یکی در میان از تشکیل مجمع سالیانه شانه خالی می‌کرد و حالا باید در حضور رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع که در واقع شلوغ‌ترین مجمع در میان تمام هیات‌های ورزشی را شامل می‌شود، پاسخگوی عملکرد خود و موج زیادی از انتقادات اهالی و کارشناسان این رشته باشد.

سفر شبانه رئیس فدراسیون فوتبال به قم

با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان و هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون فوتبال، سرانجام مقرر شد مجمع سالیانه این هیأت ورزشی پرمخاطب و البته پرحاشیه در نخستین روز ماه مبارک رمضان یعنی دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شود، به همین منظور مهدی تاج امشب به قم سفر می‌کند تا صبح فردا مجمع تشکیل شود.

در این مجمع مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شخصا حضور می‌یابد تا در حضور دیگر اعضای مجمع، عملکرد هیأت فوتبال قم مورد بررسی قرار بگیرد، مجمعی که گفته می‌شود برخی اعضای آن نسبت به انتخابات اسفند ماه سال ۱۳۹۵ تغییر کرده و احتمال حضور برخی منتقدان آن مجمع در مجمع سالیانه روز دوشنبه وجود دارد که در نوع خود جالب توجه است.

نارضایتی ۸۴ درصدی از عملکرد آقای رئیس

در ماه‌های اخیر نقد عملکرد هیأت فوتبال استان قم در فضای مجازی نیز به شدت رونق دارد و کانال‌ها و گروه‌های مختلف با موضوع فوتبال به واکاوی اتفاقات فوتبال و فوتسال در قم می‌پردازند، برخی از این کانال‌ها که در بین قمی‌های علاقمند به ورزش و طرفدار فوتبال مخاطبان بیشتری دارند، حتی اقدام به نظرسنجی راجع به عملکرد هیأت فوتبال کرده‌اند.

در آستانه حضور رئیس فدراسیون فوتبال در قم و برگزاری مجمع سالیانه هیأت فوتبال، ۸۴ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی کانال ورزشی‌ها نارضایتی خود را از عملکرد هیأت فوتبال قم ابراز کرده‌اند، اتفاقی که به سادگی این سئوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا ادامه فعالیت این هیأت به این شکل به صلاح فوتبال است یا باید تغییراتی صورت گیرد؟

آقای رئیس باز هم رئیس شد

رئیس هیأت فوتبال استان قم در این شرایط عجیب و قریب این هفته یک اقدام جالب توجه انجام داد، زیرا نامش بین اعضای کادر مدیریتی تیم فوتسال سوهان محمد سیما برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان رئیس هیأت مدیره این تیم مطرح شد تا موجی از انتقادات را اینگونه هم به جان بخرد.

وقتی بهرامی نامش به عنوان رئیس هیأت مدیره تیم لیگ برتری فوتسال قم مطرح شد، قمی‌ها خیلی سریع خاطرات تلخ سقوط تیم هیأت فوتبال قم از لیگ برتر سال ۱۳۹۶ را به یاد آوردند و خیلی زود این موضوع به ذهن متبادر شد که شاید قرار است در مجمع سالیانه هیأت فوتبال اتفاق خاصی رخ بدهد و کریم بهرامی دل از ریاست فوتبال شسته و به یک ریاست جدید روی آورده است.

قلی‌زاده: بهرامی از ریاست هیأت مدیره استعفا کرد

اما حدود ۲۴ ساعت مانده به برگزاری مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان قم در حضور مهدی تاج، خبر جالب دیگری راجع به کریم بهرامی به گوش رسید و خبر این بود که رئیس هیأت فوتبال قم از مسئولیت جدید خود یعنی ریاست هیأت مدیره تیم فوتسال سوهان محمدسیما استعفا کرده است.

این خبر را رسول قلی‌زاده مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمدسیما تایید کرد، جالب اینکه علت کناره‌گیری بهرامی از ریاست هیأت مدیره سوهانی‌ها، مصلحت‌اندیشی و کمک به فوتسال قم اعلام شده و قرار است تا ۴۸ ساعت آینده عضو جدید هیأت مدیره باشگاه و همچنین رئیس جدید هیئت مدیره این تیم معرفی شود.

انتهای پیام /ح

رئیس هیأت فوتبال قم استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.