دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت

قاچاقچیان مواد مخدر با ۲۰ کیلوگرم هروئین و ۵ کیلوگرم شیشه در رشت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی‌اصغر امیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت چند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر، ۲ دستگاه خودرو دنا و پژو ۴۰۵ متهمان هنگام ورود به شهر رشت شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو دنا متهمان ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۵ کیلوگرم شیشه کشف شد، اظهار داشت: در این راستا متهمان ۳۱، ۳۲ و ۳۸ ساله دستگیر و خودرو‌های آنها نیز توقیف شد.

سرهنگ امیری افزود: با اقدامات به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات تعقیب و گریز دیگر، خریداران ۲۸ و ۲۹ ساله این محموله در رشت دستگیر و خودروی سانتافه آنها توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که باعث انحراف جوانان و سوق دادن آنها به سوی اعتیاد می‌شوند، به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

کشف ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.