افتتاح شعبه دوم تورقوزآباد با مدیریت افتخاری نتانیاهو! +فیلم

جهادگران منطقه سیل‌زده پلدختر شعبه دوم تورقوزآباد را در این شهر افتتاح کردند.

افتتتاح شعبه دوم تورقوزآباد با مدیریت افتخاری نتانیاهو +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از جهادگران حاضر در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر در اقدامی مبتکرانه دست به تأسیس شعبه دوم سایت موشکی قالیشویی تورقوزآباد زدند و البته مدیریت افتخاری آن را هم به نام نتانیاهو زدند! این جهادگران فرش‌های سیل‌زدگان را گل‌روبی می‌کنند و می‌شویند تا در زمان اسکان دائم خود بتوانند از فرش‌های تمیز خود استفاده کنند.

در ادامه فیلم منتشر شده از فعالیت این گروه جهادی را می‌بینید.

گفتنی است؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سال گذشته در جریان سخنرانی خود در سازمان ملل ادعا کرد که ایران در نزدیکی شهر تهران دارای یک انبار هسته‌ای مخفی به نام «تورقوزآباد» است و  به‌عنوان ساختمان سرّی هسته‌ای ایران از آن نام ‌برد. این ادعا در حالی مطرح شد که تصاویر منتشر شده از این منطقه تأیید می‌کرد برخلاف ادعای  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این منطقه  یک سوله عادی است و هیچ شباهتی به اماکن امنیتی و نظامی نداشت. این اظهارات نتانیاهو با واکنش طنز کاربران در فضای مجازی همراه بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : گیرم که ایران هم سلاح هسته ایی و قاره پیماهای رادار گریز و دیگر سلاح های مرگبار رو داشته باشد یا تولید کند به تو چه ربطی داره جنایت کار صهیونیستی و ارباب آمریکاییت نه اینکه شما تروریستهای بی دین و آیین کافر ندارید حالا نگرانید که ایران مومن ومسلمان متمدن با حقوق بشر نداشته باشه اتفاقا باید داشته باشه تا شما قلدرهای زبون نفهم کافر انقدر اذیت و آزار و تحت فشار نتونید قرار بدهید کشور عزیزمان را و جهان اسلام و مسلمین را اتفاقا مسلمین حزب الله باید تمامی سلاح های اتمی و دیگر سلاح ها رو داشته باشند چرا که مسلمین مثل شما بی خرد و ظالم و ستمگر و بی تمدن و بی حقوق بشر وکافر نیستند انشاءالله که کشورعزیز و باشکوه و با عظمت جمهوری اسلامی ایران هم از هر لحاظ پیشرفت کنه و قوی و قویتر بشود و انواع و اقسام موشکهای قاره پیمای اتمی و غیره را بسازد تا دیگر ظالمان و ستم گران عالم نتوانند به مردم و کشور عزیزمان و جهان اسلام ظلم و ستم کنند و السلام و صلوات . التماس دعا و التماس تفکر و عمل . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار