مجمع علمای یمن: اگر همدستی آمریکا و برخی نظام‌های عربی نبود، اسرائیل جرأت نمی‌کرد به غزه حمله کند

مجمع علمای یمن با صدور بیانیه‌ای از همه آزادمردان جهان، اندیشمندان و سیاستمداران امت اسلامی خواست در برابر تجاوزگری به نوار غزه موضع مسئولانه اتخاذ کنند.

مجمع علمای یمن: اگر همدستی آمریکا و برخی نظام‌های عربی نبود، اسرائیل جرأت نمی‌کرد به غزه حمله کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، مجمع علمای یمن با صدور بیانیه‌ای از همه آزادمردان جهان، اندیشمندان و سیاستمداران امت اسلامی خواست در برابر تجاوزگری به نوار غزه، موضع مسئولانه اتخاذ کنند.

در این بیانیه آمده است: از پاسخ مشروع مقاومت فلسطین به تجاوزگری اسرائیل استقبال می‌کنیم و آن را وظیفه دینی و انسانی می‌دانیم. همبستگی و حمایت کامل خود را از اقدامات ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

مجمع علمای یمن افزود: اگر چراغ سبز آمریکا و همدستی نظام‌های ورشو (نظام‌های عربی شرکت کننده در کنفرانس ورشو) نبود، اسرائیل جرأت نمی‌کرد به نوار غزه حمله کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روز جمعه تاکنون بار‌ها مناطق مسکونی و مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه را بمباران کردند که بر اثر آن ۹ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۸۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. در حمله دیروز نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به شمال و شرق نوار غزه سه فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آن‌ها «صبا ابوعراد» نوزاد ۱۴ ماهه بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، یمن ، تحولات غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار