بهداد سلیمی:

اصلا قصد بازگشت به وزنه برداری را ندارم/ نمی‌دانم چرا از من تست دوپینگ می‌گیرند/ برای کم کردن وزنم تمرین می‌کنم

شایعه بازگشتم به وزنه‌برداری بی اساس است/ برای کم کردن وزنم تمرین می‌کنمبهداد سلیمی ملی‌پوش پیشین تیم ملی وزنه‌برداری گفت: به هیچ عنوان تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی وزنه‌برداری ندارم و این شایعات بی اساس است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی در خصوص اینکه شایعه شده وی قصد بازگشت به تیم ملی وزنه‌برداری را دارد، اظهار داشت: هر‌ازگاهی تمرین می‌کنم که این تمرینات برای کم کردن وزنم است. من ۱۷۰ کیلوگرم وزن داشتم که الان آن را به ۱۵۶ کیلوگرم رسانده‌ام. من اصلا قصد بازگشت ندارم و این شایعه‌ها بی‌اساس است.

وی در مورد اینکه چرا همچنان تست دوپینگ می‌دهد، گفت: نمی‌دانم چرا از من تست دوپینگ می‌گیرند اما احتمالا به این دلیل که نامه بازنشستگی من ارسال نشده این تست‌ها از من گرفته می‌شود.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص انتخابات این رشته گفت: فعلا که خبری در این خصوص نیست، اما امیدوارم هر کسی که رئیس فدراسیون می‌شود حضورش به نفع وزنه‌برداری ایران باشد.

سلیمی در مورد احتمال همکاری با فدراسیون وزنه‌برداری گفت: باید ببینیم چه کسی رئیس فدراسیون می‌شود و پس از آن می‌توانم تصمیم بگیرم با فدراسیون همکاری کنم یا خیر.

منبع:میزان

انتهای پیام/

گفتگو با بهداد سلیمی ملی‌پوش پیشین تیم ملی وزنه‌برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار