حضور مدیر امور شعب بانک انصار در مرکز سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه این هفته با حضور مدیر امور شعب بانک انصار در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات بازوند استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استان‌های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه این هفته با حضور آقای فرجی مدیر امور شعب بانک انصار در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وی گفت : مردم شریف استان کرمانشاه می‌توانند در روز سه شنبه مورخه ۰۲/۱۷/ ۱۳۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح موضوعات مرتبط با حوزه کاری بانک انصار را از طریق شماره تماس ۱۱۱ مطرح نمایند.

وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

سامد سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار