قیمت مرغ نسبت به دیگر اقلام غذایی با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت:در حال حاضر قیمت مرغ نسبت به دیگر اقلام غذایی و اساسی همانند گوشت قرمز، بوقلمون و شترمرغ با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی فروغی ابری نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه هم اکنون مرغ به وفور در مغازه‌های شهر اصفهان وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر مرغ در اصفهان با بهای ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.

وی درباره اینکه نرخ مرغ در روز‌های گذشته تا ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان هم نسبت به ایام نوروز امسال در اصفهان کاهش داشته است، افزود: هم اکنون قدرت خرید مردم در مقایسه با عید نوروز مناسب‌تر شده، اما عرضه و تقاضا، قیمت‌ها را در بازار تعیین می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان در پاسخ به این سوال که در ایام ماه مبارک رمضان احتمال افزایش نرخ مرغ همانند نوروز است یا خیر، بیان کرد: افزایش و کاهش نرخ مرغ بستگی به جوجه‌ریزی دارد که بیشتر اتحادیه مرغداران در جریان هستند.

وی با بیان اینکه در شروع ماه مبارک رمضان هیچ‌گونه کمبودی در عرضه مرغ در بازار اصفهان نداریم، گفت: فروشندگان با احتساب ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان سود باید مرغ را در اختیار متقاضیان قرار دهند و بیش از این میزان تخلف است.

فروغی با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در دست اتحادیه‌ها نیست و به تولید، عرضه و تقاضا بستگی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ نسبت به دیگر اقلام غذایی و اساسی همانند گوشت قرمز، بوقلمون و شترمرغ با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی درباره توزیع مرغ منجد برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: به‌دلیل گرانی مرغ در ایام نوروز و قیمت بالای آن فکر نمی‌کنم شرکت پشتیبانی مرغ زیادی منجمد کرده باشد و در صورت موجود بیشتر برای ارگان‌ها و سازمان‌ها تحویل داده می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به بازرسی و نظارت اتحادیه بر تمام واحد‌های صنفی و فروشندگان گوشت سفید اصفهان، افزود: به طور هفتگی کنترل بر تمامی واحد‌ها اجرا می‌شود و در ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت قیمت مرغ دربازار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.