سلیمانی: اسکواش بازانمان در بازی های قهرمانی آسیا عملکرد متوسطی داشتند

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش بازانمان در بازی های قهرمانی آسیا عملکرد متوسطی داشتند و انتظار بیشتری از آنها در آینده می رود.

سلیمانی: زارعیان با آمادگی نزدیک به صد در صد راهی مسابقات شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان در مورد عملکرد اسکواش بازان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ورزشکارانمان در بازی‌های اسکواش قهرمانی آسیا توانستند تا ۱۶ نفر نهایی صعود کنند. سجاد زارعیان به علت آسیب دیدگی که از قبل داشت پیش از اعزام زیر نظر فیزیوتراپ تمرین کرد و با آمادگی نزدیک به صد درصد راهی این مسابقات شد. او در دیدار اولش به خوبی موفق شد حریفی از هند را شکست دهد، اما در دیدار دوم مقابل برترین بازیکن کشور قطر التمیمی قرار گرفت و با شکست مقابل او از دور مسابقات کنار رفت.

کشور قطر سرمایه گذاری زیادی روی التمیمی انجام داده است

او ادامه داد: کشور قطر سرمایه گذاری بسیار زیادی روی التمیمی انجام داده است و او زیر نظر مربیان بزرگ دنیا تمرین می‌کند و در بیشتر مسابقات بین المللی حضور دارد. زارعیان بازی بسیار نزدیکی مقابل التمیمی انجام داد. اگر زارعیان در این دیدار پیروز می‌شد کار بسیار سخت تری در بازی بعدی مقابل نماینده هنگ کنگ که اوعجوبه‌ای در ورزش اسکواش محسوب می‌شود داشت. این بازیکن هنگ کنگی ۳ بر صفر التمیمی بهترین بازیکن قطر را شکست داد.

مشکل قاصد آبادی حل شده بود اما بازهم به مشکل خوردیم

سلیمانی در مورد اعزام نشدن سمیع الله قاصد آبادی به مالزی به خاطر مشکل سربازی اش گفت: مشکل قاصد آبادی حل شده بود و من فرمانده او را دیده بودم و هیچ مشکلی وجود نداشت. فرمانده آن روز که باید خروجی را می‌داد خارج از کشور قرار داشت. به همین علت نتوانستیم دومین نماینده آقایمان را به این مسابقات اعزام کنیم. چون که قرعه کشی‌ها انجام شده بود و مشخص بود چه بازیکنانی باید مقابل هم قرار گیرند نمی‌توانستیم بازیکن دیگری به جای قاصد آبادی اعزام کنیم.

ورزشکارانمان در بازی‌های آسیایی متوسط ظاهر شدند

او در مورد عملکرد اسکواش بازان کشورمان در این مسابقات گفت: ورزشکارانمان در این بازی‌ها متوسط ظاهر شدند و من انتظار داشتم بهتر از این عمل کنند. از این به بعد باید تلاش بیشتری برای مدال آوری و قرار گرفتن روی سکو انجام دهند، چون انتظارات بالا رفته است. ۴ مسابقه اروپایی و ۳ آسیایی امسال در پیش خواهیم داشت.

مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا مرداد ماه برگزار می شود

رئیس فدراسیون اسکواش در مورد برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا گفت: تاریخ مسابقات قهرمانی غرب آسیا در مرداد ماه و به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار خواهد شد. کشور‌های اردن، قطر، عراق و ۲ تیم از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

فرزاد: برترین بازیکنان دنیا در مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا حضور دارند

اقتداری: آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند

زارعیان: بهترین بازیکن اسکواش ایران در رنکینگ جهانی هستم


انتهای پیام/

صحبت های سلیمانی در مورد مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار