ضبط و معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از زنجیره مصرف مردم در شهر کرمانشاه

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از ضبط و معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از زنجیره مصرف مردم در شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایرج کاکایی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : در بازدید کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در روز گذشته مقدار ۷۰۰ کیلو گرم گوشت غیربهداشتی از یک قصابی در شهرک مسکن ضبط و معدوم شد.

وی گفت : همچنین یک واحد مرغ زنده فروشی در خیابان ۲۲ بهمن کرمانشاه نیز پلمب شد.

وی در ارتباط با علت ضبط این فرآورده ها، افزود: فرآورده‌های مذکور، گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته بوده و به جهت بهداشت و سلامت مردم ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی با اشاره به کنترل و بازرسی بهداشتی و نظارت بر مواد خام دامی در مراکز تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه این مواد گفت: بیش از یک هزار و ۱۸۰ مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع، بسته بندی، عرضه و همچنین رستوران‌های استان در ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفته که حاصل این بازرسی‌ها ضبط و معدوم سازی بیش از چهار تن انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در سطح استان بوده که پنج مورد به مراجع قضایی ارجاع و تعداد ۲ واحد نیز پلمب شده است.

سرپرست اداره دامپزشکی کرمانشاه تصریح کرد: انجام بازدید و نظارت‌های بهداشتی اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از مراکزتولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های طیور شهرستان به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد و امروز کار مجموعه دامپزشکی در سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است، زیرا آن‌ها به صورت مستقیم با سلامت افراد جامعه سر و کار دارند و باید با حساسیت ویژه به رسالتی که بر دوش دارند عمل کنند.

 

 

انتهای پیام/د

ضبط مقدار ۷۰۰ کیلو گرم گوشت غیربهداشتی از یک قصابی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار