سیدی: کار سپیدرود برای بقا در لیگ برتر راحت‌تر از نفت مسجد سلیمان است/ تیم‌ها در هفته‌های پایانی به آرامش نیاز دارند

مربی سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با توجه به بازی‌های باقی مانده لیگ برتر کار سپیدرود برای بقا راحت‌تر از نفت مسجد سلیمان است.

محسن سیدی، مربی سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این تیم با نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیان کرد: هرچند سپیدرود در بازی قبلی اش مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۰ برد را با تساوی تعویض کرد اما اعتقاد دارم کار تیم نفت برای بقا سخت تر از سپیدرود است. نفتی ها در این هفته با پیکان بازی دارند که این روزها با هدایت حسین فرکی و کادرش  رشد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است. به همین دلیل تیم نفت مسجد سلیمان کار راحتی برابر پیکان ندارد و از طرفی بازی بعدی اش هم با ذوب آهن اصفهان است که این روزها با توجه به نتایجی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده یکی از بهترین تیم های ایران است.

سیدی: کار سپیدرود برای بقا در لیگ برتر راحت تر از نفت مسجد سلیمان است/ تیم ها در هفته های پایانی به آرامش نیاز دارند

او ادامه داد: سپیدرود با حمایت تماشاگرانش و استفاده از امتیاز میزبانی در بازی با نساجی می تواند  فوتبالی منطقی و بابرنامه ارائه بدهد و سه امتیاز را برای خودش کسب کند. وقتی در دربی شمال جریان های فنی حاکم باشد و ۲ تیم از فوتبال احساسی دست بکشند می توانند نمایش خوبی را برای طرفداران فوتبال گیلان و مازندران داشته باشند. فوتبال ایران در هفته های اخیر به آرامش روی سکوها نیاز دارد تا بازیکنان و کادرفنی تیم ها بتوانند برنامه هایشان را با خیالی آسوده و بدون تاثیرگیری از جنجال سازی سکوها پیاده کنند اما متاسفانه جو ورزشگاه ها سبب شده بخشی از تمرکز کادرفنی و بازیکنان تیم ها سمت حاشیه کشیده شود. اعتقاد دارم در همین بازی اخیر سپیدرود مقابل نفت مسجد سلیمان کادرفنی این تیم تمرکز نداشت.  اعتقاد دارم سپیدرود باید کار بقایش را در همین بازی با نساجی تمام کند چراکه این تیم در هفته آخر لیگ بازی فوق العاده سختی با استقلال تهران در خانه حریف دارد.

نساجی با جلالی به ثبات تاکتیکی رسیده است

پیشکسوت فوتبال رشت درباره ارزیابی اش از تیم نساجی گفت: نساجی هم از لحاظ سخت افزاری، کمبود امکانات و منابع مالی وضعیتی مانند تیم سپیدرود دارد و همه جوره تیم های استان گیلان و مازندران مظلوم واقع شده اند. این موضوع برای استان هایی که بیشترین بازیکنان را در عرصه لیگ برتر و تیم های ملی دارند، نگران کننده است. با این وجود مجید جلالی همانگونه که ادبیات منحصر به فردی در فوتبال ایران دارد، همواره سعی می کند تیمش آرامش داشته باشد. نساجی با حضور جلالی به ثبات تاکتیکی رسیده و او همیشه سعی می کند فلسفه ای را در تیم هایش ایجاد کند که این موضوع جای تقدیر دارد.

سیدی: کار سپیدرود برای بقا در لیگ برتر راحت تر از نفت مسجد سلیمان است/ تیم ها در هفته های پایانی به آرامش نیاز دارند

بازیکنان سپیدرود سعی می کنند برای هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند

سیدی درباره انگیزه بالای بازیکنان سپیدرود برای بقا در لیگ برتر گفت: هر فردی از لحاظ کاری و شخصی باید انگیزه داشته باشد. شک نکنید تمام عوامل تیم سپیدرود برای خودشان اهداف انفرادی و تیمی خاصی دارند تا از این طریق ابتدا بقای تیم در لیگ برتر را تضمین کنند و سپس با استفاده از این امر در فصل آینده قراردادهای بهتری ببندند. عمر ورزشی کوتاه است و به همین دلیل بازیکنان سپیدورد هم سعی می کنند در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند.

موفقیت سپیدرود در سال های اخیر با وحدت درون شهری رقم خورده است

او افزود: اگر تاریخ باشگاه سپیدرود و به ویژه عملکرد این تیم در سال های اخیر یعنی صعود به لیگ دسته یک و سپس لیگ برتر و همچنین بقای این تیم در فصل گذشته را ببینید متوجه می شوید تمام این اتفاق ها با یک وحدت درون شهری و درون تیمی رخ داده است. این بحث وحدت و هارمونی تیمی اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه در هفته های اخیر هم سپیدرود از آن برخوردار بوده است.


بیشتر بخوانید:

سیدی: سطح فوتبال ایران فراتر از آسیا است

سیدی: باشگاه سپیدرود به حالت عادی خود بازگشته است

سیدی: بیرانوند می تواند در منچستریونایتد بازی کند/ پرتاب دست بلند علی به خاطر پرتاب سنگ است


انتهای پیام/

اظهارات سیدی درخصوص دیدار تیم ها در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار