استاندار فارس خبر داد؛

جبران خسارت‌های ناشی از سیل به ویژه در بخش کشاورزی استان/ توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در فارس

استاندار فارس در سفر به تهران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و در خصوص جبران خسارت‌های ناشی از سیل، به ویژه در بخش کشاوزی فارس، با وی مذاکره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار با محمدباقر نوبخت، در تهران، در خصوص مسائل مختلف خصوصا جبران خسارت‌های ناشی از سیل گفت و گو و مذاکره کرد.

استاندار فارس در این جلسه با اشاره به اینکه ۲۱ شهرستان فارس با خسارتهای سیل رو به رو شده اند، خواهان تامین اعتبار لازم برای جبران این خسارت‌ها به ویژه در بخش کشاورزی شد.

رحیمی با اشاره به وجود تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان فارس، بر لزوم‌ تکمیل این پروژه ها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه تا کنون اعتبارات زیادی به منظور احداث پروژه های مذکور هزینه شده است، تکمیل هر یک از آنها به نوعی حفظ سرمایه و همچنین گامی در خدمت رسانی به مردم محسوب خواهد شد .

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست با حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس و بازدید از طرح های عمرانی مطالبات و نیازهای این استان را مورد توجه قرار دهد .

استاندار فارس در این جلسه همچنین از حضور دکتر نوبخت در زمان رخداد سیل در استان۸ و تامین اعتبار برای پرداخت بخشی از کمک ها و هزینه های اضطراری تقدیر و تشکر کرد .

رحیمی ابراز امیدواری کرد با همراهی همیشگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، شاهد رفع مشکلات باقی مانده از سیل در استان فارس و همچنین بهره برداری از پروژه های جدید باشیم.
انتهای پیام/م

دیدار استاندار فارس با رئیس سازمان برنامه و بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار