حضور تیم ملی روئینگ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان

سرمربی زنجانی تیم ملی روئینگ بانوان ایران از برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، خبر داد.

حضور تیم ملی روئینگ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهانبهناز مرادخانی سرمربی زنجانی تیم ملی روئینگ بانوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به روند پیگیری تمرینات تیم ملی در این بخش در تهران، اظهار کرد: برای پیگیری تمرینات مسافت بلند نیازمند خروج از تهران و پیگیری تمرینات در مکان دیگری هستیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران با اشاره به اینکه برای کسب سهمیه المپیک این دور از تمرینات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: فروردین امسال با وجود اینکه بازه زمانی پاییز و زمستان را از دست دادیم، تمرینات خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۱۱ ورزشکار در اردوی تیم ملی روئینگ بانوان و با تاکید بر لزوم انجام تمرینات تخصصی، ابراز کرد: همه ۱۱ ورزشکاری که به اردو دعوت شده‌اند در یک سطح هستند بنابراین حداقل باید ۲ اردو هم برگزار شود تا بتوانم از ورزشکاران شناخت پیدا کنم.

مرادخانی از برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در شهریور امسال در اتریش خبر داد و افزود: در این مسابقات سهیمه المپیک توزیع خواهد شد که به احتمال قوی ما نیز شرکت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/آ
 

تیم ملی روئینگ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.