استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

جذب سالانه هزار معلم بومی هر شهرستان در دانشگاه فرهنگیان

استاندار هرمزگان گفت: جذب سالانه هزار معلم بومی هر شهرستان در دانشگاه فرهنگیان مهم ترین سیاست‌های امسال و سال آینده در حوزه آموزش و پرورش است.

جذب سالانه هزار معلم بومی هر شهرستان در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم روز معلم، در بندرعباس گفت: جذب سالانه هزار معلم بومی هر شهرستان در دانشگاه فرهنگیان و ساخت ۱۲۰ مدرسه از سوی بنگاه‌های اقتصادی و خیرین و ساخت ۱۰۰ مدرسه از سوی دولت مهترین سیاست‌های امسال و سال آینده در حوزه آموزش و پرورش است.

وی گفت: نداشتن ثبات و ماندگار نبودن معلمان در شرق استان و مشکلات معیشتی از مهم ترین چالش‌های هرمزگان در بخش تعلیم و تربیت است.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جایگاه والای معلمان در جامعه به درستی شناخته نشده است گفت: اگر از معلمان انتظار داریم نسل پویایی را تربیت کنند باید مشکلات معیشتی آن‌ها را نیز برطرف کنیم.

حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز بر تلاش نمایندگان مردم برای حل مشکلات معلمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم گفت: سابقه خدمت، گواهی‌های ضمن خدمت، دوره‌های آموزشی، سابقه خدمت در روستا‌ها و تقدیرنامه‌های دریافتی را از شاخص‌های معرفی معلمان نمونه در استان است.

بیش از ۲۸ هزار معلم در هرمزگان فعالیت می‌کنند.در پایان مراسم از سی معلم نمونه در هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

تجلیل از ۳۰ معلم نمونه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.