آیت‌الله حسینی بوشهری در دیدار بسیج سازمان مهندسین قم:

بسیج و سپاه فقط مرد میدان جنگ نیست

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت:فعالیت نیرو‌های جهادی و بسیجیان تبیین شود،بسیج و سپاه فقط مرد میدان جنگ نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری،نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار مسئول و اعضاء سازمان بسیج مهندسین قم که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در روستا‌ها و مناطق دوردست اظهار داشت: باید به افراد روستایی امکانات داده شود تا بتوانند در امور پرورش و تولید فعالیت و زندگی خود را اداره کنند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: خدا دوست دارد آثار نعمتی که به انسان داده است را مشاهده کند، خداوند به نیرو‌های جهادی و بسیجیان و سپاهیان نعمتی عنایت کرده و آن سلامتی، آمادگی و توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌ها و حفط انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان بیرونی و داخلی است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: گاهی مردم تصور می‌کنند که بسیج و سپاه فقط در عرصه جنگ فیزیکی حضور دارند که البته در آن میدان قهرمانانه مبارزه کردند و این افتخار برای سپاه و نیرو‌های مسلح و بسیجیان ما باقی ماند که حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیجیان در همه عرصه‌ها افتخار آفرین هستند و دشمن بی خبر از اینکه سپاه و بسیج در همه عرصه‌هایی که در رابطه با انقلاب نقش دارد، حضور فعالی دارد.

امام جمعه قم تصریح کرد: بسیجیان هر کجا احساس نیاز کنند، لباس سازندگی و رزم متناسب با آن کار به تن می‌کنند، دشمنان باید این آرزو را به گور ببرند که روزی احساس کنند می‌تواند علیه انقلاب و این مردم انقلابی قدمی بردارند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به خدمات نیرو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: حرکت جهادی بسیج و سپاه ستودنی و قابل تقدیر است و باید قدر این اراده انقلابی و نگاه جهادی را دانست، زیرا در خدمت به خلق خدا روایات زیادی آمده است و این خود نوعی عبادت است.

حسینی بوشهری با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) افزود: مردم عیال خدا محسوب می‌شوند و اگر کسی بتواند به عیال خداوند خدمت کند دارای اجر و پاداش الهی است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای ارتباط خود با خدا استفاده کرد، گفت: به قرائت و تلاوت قرآن بیشتر توجه شود و نماز شب و توجه به پروردگار عالم نیز مورد تاکید باشد، زیرا انسان‌هایی که مسئولیت پذیر هستند برای اینکه رابطه‌شان با خدا بیشتر شود باید بیشتر در خانه خدا بیایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فعالیت نیرو‌های جهادی و بسیجیان برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند بسیج و سپاه فقط مرد میدان جنگ نیست خاطرنشان کرد: مرد میدان اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی کار نیز هست و امروزه به خاطر شرایط اقتصادی کشور بعضی کارخانجات رو به تعطیلی است و اگر مجموعه شما بتواند علت یابی کند و زمینه راه‌اندازی مجدد آنان را فراهم کنید می‌توانید از بیکار شدن جلوگیری کند.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای بسیج سازمان مهندسین با آیت الله حسینی بوشهری

برچسب ها: بسیج ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.